  • 1. Data: 2009-06-08 14:09:53
    Temat: Żenujące oferty Plusa...
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Jestem w tej sieci o początku istnienia, miałem kilka numerów, obecnie już
    tylko dwa i wygląda że i te numery zakończą swój żywot bo nie rozumiem jak
    można klienta z tyloletnim stażem traktować na równi albo prawie na równi z
    klientem z ulicy...... i super oferty typu Nokia 5800 za ponad 1000 brutto
    przy abonamencie 42,00 /płacone rachunki na ponad 200,00 miesięcznie/..... i
    jeszcze tekst typu: to bardzo prestiżowy telefon i z bardzo wysokiej
    półki..... z wiedzy którą posiadam tylko cena jest wysoka w tym aparacie...
    albo Omnia za 1340,00...... czy ja się czepiam? A może u innych operatorów
    jest podobnie?

  • 2. Data: 2009-06-08 14:12:59
    Temat: Re: Żenujące oferty Plusa...
    Od: Mane <m...@g...pl>

    J.S pisze:

    > A może u innych operatorów
    > jest podobnie?

    Niestety podobnie.

  • 3. Data: 2009-06-08 14:20:47
    Od: "4przemo77" <p...@e...com.pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety podobnie.

    Niekoniecznie - w Playu przy abonamencie za 70 zl i takimi tez rachunkami
    dostalem Nokie E63 za 199 zl + zmiana abonamentu z 70 zlotowego na 45
    zlotowy i dodatkowo 50 minut miesiecznie do kazdej sieci przez 2 lata
    gratis. Jest to 2 umowa w tej sieci.

  • 4. Data: 2009-06-08 14:32:10
    Od: Songoku <s...@i...pl>

    J.S pisze:
    > A może u innych operatorów
    > jest podobnie?

    Wyglada na to, ze tak. W kazdym razie w Erze interesujace telefony dla
    stalego abonenta zarowno w ofercie biznesowej, jak i indywidualnej sa
    drozsze niz w komisie/allegro. Za kilka miesiecy mam przedluzenie i
    mysle, ze przejde do TT lub innej sieci i telefon kupie sobie w komisie
    na raty lub uzbieram i kupie za gotowke.

  • 5. Data: 2009-06-08 14:36:42
    Od: Mane <m...@g...pl>

    4przemo77 pisze:

> [...]
    > dostalem Nokie E63 za 199 zl + zmiana abonamentu z 70 zlotowego na 45
    > zlotowy i dodatkowo 50 minut miesiecznie do kazdej sieci przez 2 lata

    Przeciez za tyle to ta Nokie kupuje kazdy nowy klient z ulicy, wiec
    zadna rewelacja.

  • 6. Data: 2009-06-08 15:21:26
    Od: "4przemo77" <p...@e...com.pl>

    > Przeciez za tyle to ta Nokie kupuje kazdy nowy klient z ulicy, wiec zadna
    > rewelacja.

    Niby tak, ale Play to chyba pierwsza siec ktora starych abonentow traktuje
    na rowni z tymi z ulicy. Nalezy tez wziac pod uwage, ze place raczej malo.
    Jak sobie przypomne jakie chece robil 2 lata temu plus i jakimi cenami
    wyskoczyl na telefony to az do teraz mnie mdli. W porownaniu z tym Play to
    raj na ziemi.

  • 7. Data: 2009-06-08 16:24:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.S" napisał:

    > nie rozumiem jak można klienta z tyloletnim stażem traktować na równi
    > albo prawie na równi z klientem z ulicy......

    Ciesz się, że Cię traktują chociaż na równi. Bo w takiej na przykład Erze
    potraktowaliby Cię gorzej, niż pierwszego lepszego dresa atakującego salon z
    buta.
    Złóż wypowiedzenie i czekaj aż zmiękną ;-)

    JoteR

  • 8. Data: 2009-06-08 17:06:35
    Temat: Re: Zenujące oferty Plusa...
    Od: "Zet" <z...@z...com>

    Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    U mnie bylo tak (a jestem u nich od samego poczatku) ze proponowali
    jakies bzdurne ceny za E51, ktora chcialem w grudniu 2008... najpierw
    oferowali specjalnie dla mnie tela za 399 PLN. Potem jak odrzucilem
    oferte proponowali 199 PLN i dopiero po 3 miesiacach przepychanek
    jak zlozylem rezygnacje (bo Play dawal mi ten tel. za 29 PLN) to w koncu
    dostalem go na tych warunkach co chcialem czyli 150 min. + E51 za 19 PLN.
    Umowa na 2 lata.

    --
    Z.

  • 9. Data: 2009-06-08 17:31:55
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Zet pisze:

> [...]
    > dostalem go na tych warunkach co chcialem czyli 150 min. + E51 za 19 PLN.

    Jak jeszcze w Orange pracowałem to standardem było żądanie typu
    najniższe abo + umowa na rok + N95 8GB. To jest dopiero żenada.

    Zwróćcie uwagę, że operator nie przykłada za dużo uwagi do drobiazgu
    takiego jak staż w sieci. Operatora interesuje ile może zarobić.
    Proste prawo rynku i nieważne o którym operatorze mówimy.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 10. Data: 2009-06-09 01:00:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0jhub$lsi$1@inews.gazeta.pl>,
    Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Zwróćcie uwagę, że operator nie przykłada za dużo uwagi do drobiazgu
    > takiego jak staż w sieci. Operatora interesuje ile może zarobić.
    > Proste prawo rynku i nieważne o którym operatorze mówimy.

    No, ale w takim razie dlaczego tych stazem traktuje z reguly gorzej, niz
    tych z ulicy?

    TA