  • 1. Data: 2016-02-15 15:32:15
    Temat: Rodzaj matrycy w Dell 1704FPTt
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Naszukałem się jak głupi i nic :) Czy ktoś wie jakiego rodzaju matryce
    stosuje Dell w swoich monitorach 1704FPTt?
    Jedyne co się znajdzie, to określenie TFT LCD i kilka parametrów:
    kontrast 1:500
    12,6 miliona kolorów
    jasność 300 nit
    czas 12 ms
    Sądząc po paramatrach nie jest to TN, ale co konkretnie?

    --
    Jacek
    -Jeden człowiek nigdy nie może wiele zrobić. Wystarczy, żeby to co robi,

  • 2. Data: 2016-02-15 16:34:26
    Temat: Re: Rodzaj matrycy w Dell 1704FPTt
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-02-15 15:32, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > jasność 300 nit
    > czas 12 ms
    > Sądząc po paramatrach nie jest to TN, ale co konkretnie?

    FPT = TN

    FPV bylby na PVA.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2016-02-15 16:57:23
    Od: Killer2 <o...@o...com>

> [...]
    > jasność 300 nit
    > czas 12 ms
    > Sądząc po paramatrach nie jest to TN, ale co konkretnie?

    w tamtych czasach to musiała być TN, VA ips miały czasy reakcji 25ms i
    więcej

  • 4. Data: 2016-02-15 20:59:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Feb 2016 16:34:26 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    > FPT = TN
    >
    > FPV bylby na PVA.

    Dzięki za inspirację ale przydało by się jakieś źródełko :)

  • 5. Data: 2016-02-15 21:00:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Feb 2016 16:57:23 +0100, Killer2 napisał(a):

    > w tamtych czasach to musiała być TN, VA ips miały czasy reakcji 25ms i
    > więcej

    Ale TN nigdy nie miały tak małego kontrastu.

  • 6. Data: 2016-02-15 22:31:39
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-02-15 20:59, Jacek Maciejewski wrote:

    > Dzięki za inspirację ale przydało by się jakieś źródełko :)

    A chocby https://en.wikipedia.org/wiki/Dell_monitors ;)

    Zreszta uzywalem kiedys tej wlasnie siedemnastki i dobrze pamietam
    ze to byla TN'ka.

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2016-02-16 09:54:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Feb 2016 22:31:39 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    > A chocby https://en.wikipedia.org/wiki/Dell_monitors ;)
    >
    > Zreszta uzywalem kiedys tej wlasnie siedemnastki i dobrze pamietam
    > ze to byla TN'ka.

    Piękne dzięki. Nawet bym nie pomyślał że takie zestawienie może być w
    Wiki :) No i szkoda że to TN bo monitor choć maławy to jednak jest
    solidnie zrobiony, z reg. wysokości, pochylenia i pivotem. A tak, to go
    opchnę. Acha, bym zapomniał. Może wiesz co znaczy ta dodatkowa mała
    literka t w oznaczniu? To już tak z czystej ciekawości pytam.

  • 8. Data: 2016-02-16 14:55:35
    Od: Killer2 <o...@o...com>

    > Ale TN nigdy nie miały tak małego kontrastu.

    jak to nie miały, nawet jeszcze je sprzedają
    M170EG01_V0 500:1 12ms 300cd TN

    http://www.panelook.com/M170EG01%20V0_AUO_17.0_LCM_o
    verview_931.html

    cały zestaw:

    http://www.panelook.com/modelsearch.php?op=advanceds
    earch&st=&pl=&resolution_pixels=12801024&transmissiv
    e_cr=500&st=E10&by=desc