  • 1. Data: 2009-01-19 19:00:45
    Temat: Roger Hicks Fotografia Potraw
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    witam

    czy ktoś ma dostęp do książki jak w temacie?

    jest ona ZUPEŁNIE niedostępna, zalezy mi na zapoznaniu się z nią

    oczywiscie za udostępnienie i fatygę się odwdzięczę

    --

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-01-19 20:41:47
    Temat: Re: Roger Hicks Fotografia Potraw
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 19 Sty, 20:00, "basti78" <b...@o...pl> wrote:

    > czy ktoś ma dostęp do książki jak w temacie?

    Owsem :) Trochę utrudniony, bo przywalona kartonami :D

    > jest ona ZUPEŁNIE niedostępna, zalezy mi na zapoznaniu się z nią

    Oj, sierota z Ciebie... :-> Tu jest:
    http://allegro.pl/item528931611_fotografia_potraw_hi
    cks_schultz.html
    A tu była:
    http://allegro.pl/item492952313_fotografia_potraw_ro
    ger_hicks_frances.html

    > oczywiscie za udostępnienie i fatygę się odwdzięczę

    Lepiej byś napisał skąd jesteś.

    Czarek

  • 3. Data: 2009-01-19 21:02:37
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > Oj, sierota z Ciebie... :-> Tu jest:
    > http://allegro.pl/item528931611_fotografia_potraw_hi
    cks_schultz.html

    no sierota ale jak patrzyłem 2 tygodnie temu to chcieli 200 na innej
    aukcji......... troche sporo
    a gugiel teraz nie znalazł NIC

    > Lepiej byś napisał skąd jesteś.
    stolyca, ale znajomi po całej Polsce wiec wszystko mozna zorganizować ;P juz
    nie raz zrobiło się nierealne scenariusze ;P

    --

    Sebastian

  • 4. Data: 2009-01-19 22:16:28
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 19 Sty, 22:02, "basti78" <b...@o...pl> wrote:

    > stolyca,

    No to służę. Co potrzebujesz? Nie pożyczam i nie zeskanuję, poza tym
    co sobie życzysz :D

    Czarek

  • 5. Data: 2009-01-20 17:07:47
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    No to służę. Co potrzebujesz? Nie pożyczam i nie zeskanuję, poza tym
    co sobie życzysz :D

    hehehe no to zabiłeś obydwie możliwe możliwości ;P

    licytuję tą z linku ktory mi podałeś, jesli cena nie bedzie abstrakcyjna to
    i ja bede jej posiadaczem ;)

    dzieki

    --

    Sebastian

  • 6. Data: 2009-01-20 17:52:00
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > hehehe no to zabiłeś obydwie możliwe możliwości ;P
    >
    > licytuję tą z linku ktory mi podałeś, jesli cena nie bedzie
    > abstrakcyjna to i ja bede jej posiadaczem ;)
    >
    > dzieki

    jest jeszcze jedna... ktorj nie zastrzegl :)
    Moze ci sprezentowac ta ksiazke... jesli sobie zyczycsz :P

    Steel

  • 7. Data: 2009-01-20 19:31:06
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Steel" <d...@K...pl> napisał
    > jest jeszcze jedna... ktorj nie zastrzegl :)
    > Moze ci sprezentowac ta ksiazke... jesli sobie zyczycsz :P
    >
    > Pozdrawiam
    > --
    > Steel

    o tak tak tak - to mi się najbardziej podoba

    nie zastrzegł kolega również dostawy do domu i zimnego pifka w komplecie
    ;)))))))))))))) może być Zipfer'ek ;)

    --

    Sebastian