  • 1. Data: 2009-09-01 10:11:31
    Temat: Rok 2009 sponsoruje cyferka '7'
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy to jakas najnowsza moda, na cyferke '7' ?
    Najpierw pentax, teraz canon...
    Czyzby marketoidy odkryly pozytywne nastawienie targetu
    do tej cyfry ?

    --
    pozdr
    janku

  • 2. Data: 2009-09-01 10:22:03
    Temat: Re: Rok 2009 sponsoruje cyferka '7'
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Czy to jakas najnowsza moda, na cyferke '7' ?
    > Najpierw pentax, teraz canon...
    > Czyzby marketoidy odkryly pozytywne nastawienie targetu
    > do tej cyfry ?

    Masz ty siódemkę, mam i ja.
    Nic nowego, stara szkoła sprzedażowa.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-09-01 11:29:53
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Czy to jakas najnowsza moda, na cyferke '7' ?
    > Najpierw pentax, teraz canon...

    Najpierw to był Microsoft Windows 7 :-)
    (oczywiście w zapowiedziach)

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 4. Data: 2009-09-01 11:38:37
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 1 września 2009 (13:29:53) napisano:

    > Najpierw to był Microsoft Windows 7 :-)

    I procesory Intel 7

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 5. Data: 2009-09-01 16:57:38
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> napisał:

    >I procesory Intel 7
    >[...]

    Jeszcze wcześniej Pentax MZ-7, Minolta Dynax 7, a jakby dokładniej
    poszukać - pewnie jeszcze parę innych by się znalazło...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2009-09-01 17:18:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Jeszcze wcześniej Pentax MZ-7, Minolta Dynax 7, a jakby dokładniej
    > poszukać - pewnie jeszcze parę innych by się znalazło...

    Siedem grzechów głównych, siedem błogosławieństw (plus jedno gratis)...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem błędem statystycznym, ale szczęśliwym/

  • 7. Data: 2009-09-01 20:32:11
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 1 Wrz, 19:18, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Siedem grzechów głównych, siedem błogosławieństw (plus jedno gratis)...

    7-miu samurajow
    StaM

  • 8. Data: 2009-09-01 20:37:09
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    StaM wrote:
    > 7-miu samurajow

    A właściwie to od kiedy tydzień ma siedem dni?!

    :)

    d.

  • 9. Data: 2009-09-01 21:11:54
    Od: "JRT" <r...@o...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > A właściwie to od kiedy tydzień ma siedem dni?!

    Od każdego poniedziałku.
    ;-)

    Robert

  • 10. Data: 2009-09-01 21:15:50