  • 1. Data: 2014-08-14 19:12:11
    Temat: Rok ważności t-mobile - jak ustawić ???
    Od: malami <m...@n...eu>

    Doładowałam za 25 zł i chce zeby mieć przychodzace na rok czasu, jak to
    zrobić ( acha nie chciałabym wiecej doładowywać )

  • 2. Data: 2014-08-15 10:32:51
    Temat: Re: Rok ważności t-mobile - jak ustawić ???
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Aug 2014 19:12:11 +0200, malami napisał(a):
    > Doładowałam za 25 zł i chce zeby mieć przychodzace na rok czasu, jak to
    > zrobić ( acha nie chciałabym wiecej doładowywać )

    Pojsc do salonu Orange i przeniesc numer :-)

    W t-mobile trudno dzis cokolwiek znalezc, to tez powod do odwiedzenia
    innego salonu :-) Albo do zadzwonienia pod 602 960 200, tylko z innej
    sieci.

    Rok waznosci konta jednak maja. Tylko ze platne 3zl/mc, wiec te 25 na
    rok nie starczy.
    A nawet na krocej, bo pewnie ci granie na czekanie wlaczyli :-)

    Sprawdz swoja taryfe - byc moze na przychodzace masz juz wieksza
    dlugosc.

    We frii
    http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/na-karte-
    frii
    pod koniec masz zakladke "dokumenty do pobrania"
    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
    4/D_007_0006721.pdf

    Male porownanie
    http://gsmonline.pl/artykuly/roczna-waznosc-konta-na
    -karte
    Niestety - moze byc przestarzale, i od taryfy zalezy.

    Uwaga ogolna - operatorom coraz bardziej zalezy na placacych
    klientach.

    J.

  • 3. Data: 2014-08-15 10:46:41
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > Niestety - moze byc przestarzale, i od taryfy zalezy.
    >
    > Uwaga ogolna - operatorom coraz bardziej zalezy na placacych

    trzeba aktywować rok ważności i za kilka dni deaktywować (jak pojawi
    się ważność konta za rok), pobierze tylko jedne 3 zł
    można to zrobić przez itaktak albo kodem ale nie znam

    jeffrey

    jeffrey

  • 4. Data: 2014-08-15 12:10:56
    Od: malami <m...@n...eu>

    > trzeba aktywować rok ważności i za kilka dni deaktywować (jak pojawi się
    > ważność konta za rok), pobierze tylko jedne 3 zł
    > można to zrobić przez itaktak albo kodem ale nie znam
    >
    > jeffrey

    ale bedzie ten rok, czy tylko miesiac ??

  • 5. Data: 2014-08-15 13:23:30
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 15 Aug 2014 12:10:56 +0200, malami <m...@n...eu> wrote:

    >ale bedzie ten rok, czy tylko miesiac ??

    aktywujesz rwk, pobiera 3zł potem wykonujesz jakieś połączenie czy
    smsa wysyłasz, sprawdzasz czy wydłużyło się konto o rok, jeśli tak to
    dezaktywujesz usługę.
    problem polega na tym że w niektórych taryfach ten sposób nie działa,
    ale o które chodzi to już nie pamiętam, ale warto spróbować

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-08-15 13:28:54
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 15 Aug 2014 13:23:30 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >problem polega na tym że w niektórych taryfach ten sposób nie działa,
    >ale o które chodzi to już nie pamiętam, ale warto spróbować

    Tu jest to dobrze wyjaśnione:
    http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=703359
    post użytkownika mungo
    wychodzi na to że działa to w starych taryfach, we frii nawet
    dezaktywacja rwk nic nie da bo ważność konta się skróci.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-08-15 13:45:44
    Od: malami <m...@n...eu>

> [...]
    > wychodzi na to że działa to w starych taryfach, we frii nawet
    > dezaktywacja rwk nic nie da bo ważność konta się skróci.

    Kurcze nie znalazłam jak się aktywuje i dezaktywuje, jaki kod sms

  • 8. Data: 2014-08-15 14:10:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 15 Aug 2014 13:45:44 +0200, malami <m...@n...eu> wrote:

    >Kurcze nie znalazłam jak się aktywuje i dezaktywuje, jaki kod sms

    Masz tam w regulamnie kody. Jeśli masz tarfyę starszą niż frii to
    opłata za aktywacje wynosi 5zł. Kod to: *100*68# lub sms o treści tak
    na numer 668.
    Dezaktywacja *100*68*2# lub sms o treści NIE na 668
    Jak masz tarfyę frii to popatrz w tym drugim regulaminie.