  • 41. Data: 2012-06-07 21:33:40
    Temat: Re: Ropniak czy beznyniak
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Ostatnio jechałem aleją fotoradarów (Poznań-Słupsk) Vectrą 1.9 CDTI po
    > czipie z 150 na 195 KM i spalanie miałem takie:
    >
    > http://img576.imageshack.us/img576/1845/201206050127
    40.jpg

    > więc 3 to przesada, ale da się pojechać oszczędnie

    A nie myślałeś, żeby następnym razem spróbować utrzymać to chwilowe przez
    cały czas? Może się uda. :>

  • 42. Data: 2012-06-07 21:47:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > http://img576.imageshack.us/img576/1845/201206050127
    40.jpg

    > więc 3 to przesada, ale da się pojechać oszczędnie

    kiedyś z Ciekawości na odcinku ok 150km wg kompa pokładowego uzyskałem
    średnie 4,2 Peugeotem 407SW 1,6 HDI 110KM
    Później mi sie znudziło i jechalem normalnie - średnie spalanie oscylowało w
    granicach 5,5-7 litrów przy normalniej, dynamicznej ale nie szarpanej
    jeździe.
    Teraz A4 1,9TDI 110KM AFN pali mi 5,7-6,3 litra w zasadzie bez względu na to
    ile jeżdze w trasie a ile w mieszanym,

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 43. Data: 2012-06-07 21:51:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 07 Jun 2012 21:00:59 +0200, anacron napisał(a):

    > Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM i

    LOL!!!!!!!

    Moja ma przy 2000 na 5 biegu 120km/h

    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2012-06-07 22:16:27
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > Teraz A4 1,9TDI 110KM AFN pali mi 5,7-6,3 litra w zasadzie bez względu
    > na to ile jeżdze w trasie a ile w mieszanym,

    Ostatnio jechaliśmy w 6 osób z POZ do Katowic. Po 3 osoby w dwóch
    samochodach. Jechaliśmy razem w odstępie 200m.

    Yeti miało 6.5 l/100 a Vectra 5.5l/100km.

    Yeti ma większe opory powietrza i seryjne oprogramowanie.

    Vectra zaczipowana (wyższa temperatura -> wyższa sprawność).

    Ale radość z jazdy zerowa.

  • 45. Data: 2012-06-07 22:17:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2012-06-07 14:31, Cavallino pisze:
    >
    > Przeczytaj całość ze zrozumieniem jeszcze raz i wtedy odpisz ponownie.

    Nie wiem na co, bo nie zacytowałeś.

  • 46. Data: 2012-06-07 22:18:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Każda benzyna ma na najwyższym biegu przy 90km/h okolice 2500 RPM

    Jasne, taka która osiąga 300 km/h i taka która osiąga 150 km/h ma te same
    obroty przy 90 km/h?
    LOL !!!!

  • 47. Data: 2012-06-08 07:47:07
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    grup dyskusyjnych:4fd10cac$0$1225$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jasne, taka która osiąga 300 km/h i taka która osiąga 150 km/h ma te same
    > obroty przy 90 km/h? LOL !!!!

    kolega mocno uprościł i uogólnił. Są jeszcze skrzynie 5/6 biegowe, różne
    moce itp. ale biorąc pod uwagę auta do 120-150 KM tak właśnie jest.
    Wystarczy spojrzeć na dane techniczne. Max moc dla diesla ok 4000 obr/min,
    max moc dla nowej benzyny ok. 6000 obr/min.

  • 48. Data: 2012-06-08 07:56:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > grup dyskusyjnych:4fd10cac$0$1225$6...@n...neostrada
    .pl...

    > kolega mocno uprościł i uogólnił.

    No właśnie.
    Słowa typu "każda", "żadna", "wszystkie", "najlepsze", "najgorsze" są dobre
    wśród przedszkolaków, bo one nie rozumieją ich wagi.

> [...]
    > do 120-150 KM tak właśnie jest. Wystarczy spojrzeć na dane techniczne. Max
    > moc dla diesla ok 4000 obr/min, max moc dla nowej benzyny ok. 6000

    Są takie, które kręcą się dużo wyżej, Honda zwłaszcza w tym zawsze celowała.

  • 49. Data: 2012-06-08 10:19:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Ale radość z jazdy zerowa.

    cóż, albo tzw ecodiving, albo zabawa.

    Generalanie jednak przy odrobinie wprawy/zdrowego rozsądku można znaleźć
    taki punkt, gdzie z jednej strony samochód nie wychodzi poza szeroko pojętą
    średnią spalania, a jedoczensnie jedzie sie na tyle dynamicznie, zeby nie
    było to męczące - zupełnie przy okazji człowiek z zewnątrz nie jest
    postrzegany jako debil, który zaperdalaja jak pojebany.

  • 50. Data: 2012-06-08 11:08:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/06/2012 09:19, Kuba (aka cita) wrote:

> [...]
    > zeby nie było to męczące - zupełnie przy okazji człowiek z zewnątrz nie
    > jest postrzegany jako debil, który zaperdalaja jak pojebany.

    Chyba, że za tobą jedzie Koń, wtedy uważa cię za debila, bo nie
    zapierdalasz.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil