  • 1. Data: 2004-02-27 17:29:43
    Temat: Routing do POZMANa nie caly przez telie...
    Od: "Marek Królikowski" <admin[cut]@wset.edu.pl>

    Ciekawa sprawe wlasnie zauwazylem ze do pozmana leci routing przez telie...
    ale nie do konca.. zauwazylem ze Np. routing do klasy IP pozmana leci przez
    ATMANa rowniez...
    Spojrzcie:
    1. z.wset.do.tpnet.pl 0% 9 9
    0 0 0 0
    2. war-ru2.tpnet.pl 0% 8 8
    11 10 12 22
    3. z.war-ru2.do.war-r4.tpnet.pl 0% 8 8
    16 11 18 23
    4. do.war-ar9.z.war-r4.tpnet.pl 0% 8 8
    10 9 9 10
    5. do-atman.tpnet.pl 0% 8 8
    9 9 9 10
    6. do-atman.man.poznan.pl 0% 7 8
    48 45 48 52
    7. gamma-gw.man.poznan.pl 0% 8 8
    51 46 49 51
    8. x234.g3.pl 29% 5 8
    753 713 739 763

    Jak to mozliwe? Przeciez podobno calosc idzie przez telie.. a jednak chyba
    nie do konca...

    --
    Marek Krolikowski <a...@w...edu.pl>
    Network Administrator

  • 2. Data: 2004-02-27 17:56:57
    Temat: Re: Routing do POZMANa nie caly przez telie...
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <c1nur1$37s$1@atlantis.news.tpi.pl> Marek Królikowski napisał(a):
    > 6. do-atman.man.poznan.pl 0% 7 8
    > 48 45 48 52
    > 7. gamma-gw.man.poznan.pl 0% 8 8
    > 51 46 49 51
    > 8. x234.g3.pl 29% 5 8

    PCSS przestał karać swoich klientów, za brak porozumienia z TPSA. IMHO
    tak należało zrobić od początku mieli by dalej allegro i innych klientów.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 3. Data: 2004-02-27 18:43:02
    Od: "Majks" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Paszkowski <a...@e...net> napisał(a):

    > PCSS przestał karać swoich klientów, za brak porozumienia z TPSA. IMHO
    > tak należało zrobić od początku mieli by dalej allegro i innych klientów.

    Jestes w bledzie...

    Majks

  • 4. Data: 2004-02-27 19:31:48
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    "Majks" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Jestes w bledzie...

    Uzasadnisz jakos?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 5. Data: 2004-02-28 07:47:49
    Od: "MaRaS" <s...@m...bz>

    > Uzasadnisz jakos?
    1900zl za 1mbit do TPNET na styku ATM-TP

  • 6. Data: 2004-02-28 11:34:05
    Od: w...@m...serwer.chwilowo.pacany.jedne (eik wek)

    "Marek Królikowski" <admin[cut]@wset.edu.pl> wrote:

    >Jak to mozliwe? Przeciez podobno calosc idzie przez telie.. a jednak chyba
    >nie do konca...

    2 tygodnie temu, kto chcial, zakupil sobie tranzyt przez atman.
    sam mam teraz z pol34 routing do tepsy przez atman.

  • 7. Data: 2004-02-28 11:37:55
    Od: w...@m...serwer.chwilowo.pacany.jedne (eik wek)

    Tomasz Paszkowski <a...@e...net> wrote:

    >PCSS przestał karać swoich klientów, za brak porozumienia z TPSA. IMHO

    zacznijmy od tego, ze 20 stycznia to tepsa zaczela ciac (w czasie negocjacji).

    >tak należało zrobić od początku mieli by dalej allegro i innych klientów.

    ale teraz nie maja allegro..... i w sumie mogliby juz sie dogadac z tpsa, bo
    po odejscu allegro, pewnie o polowe spadl ruch komercyjny i ceny sa juz do
    przyjecia ;)

  • 8. Data: 2004-02-28 12:22:19
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    "MaRaS" <s...@m...bz> napisał(a):

    > 1900zl za 1mbit do TPNET na styku ATM-TP

    Znaczy sie, ze bezposrednio od TPNET POZMAN mial lepsza cene?

  • 9. Data: 2004-02-29 09:16:25
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@p...na.niusy> napisał w
    wiadomości news:86wu67bdhg.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...

    > Znaczy sie, ze bezposrednio od TPNET POZMAN mial lepsza cene?

    Taniej jak 1900zl za 1Mbit do TPNET sie nie znajdzie nigdzie...
    to jest najznizsza cena jaka mozna wycisnac na tranzyt do TPNET...
    Takie info dostalismy z Pozmana i niestety musielismy wziasc choc na
    chwile...

    pozdr.
    Wojciech Kruzel
    G.pl team

  • 10. Data: 2004-03-01 11:52:14
    Od: "Marek Królikowski" <admin[cut]@wset.edu.pl>

    > 2 tygodnie temu, kto chcial, zakupil sobie tranzyt przez atman.
    > sam mam teraz z pol34 routing do tepsy przez atman.

    Tak z Ciekawosci to ile placisz dodatkowo za lacze :)? i jakie masz lacze i
    jaka przepustowosc do TPNET :) ?