  • 1. Data: 2004-02-27 19:56:52
    Temat: POL34 - TPSA (nowe wieści)
    Od: "Matias" <m...@t...poczta.fm.invalid>

    Chyba jeszcze nikt nie wspominał, zatem: z wiarygodnego źrodła wiem, że
    szala zwycięstwa przechyla się na stronę POL34. Będzie co najmniej peering
    na zasadach jakie panują u właściciela Tepsy - France Telecom.

    Matias

    P.S.: Jako ciekawostka - dokument z 1995 roku, na którym jak byk stoi jakie
    łącze miała TPSA Piotrków. To były czasy... :)
    http://matias.fm.interia.pl/zmsk1995.jpg

  • 2. Data: 2004-02-27 21:20:44
    Temat: Re: POL34 - TPSA (nowe wieści)
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Matias wrote:
    > P.S.: Jako ciekawostka - dokument z 1995 roku, na którym jak byk stoi jakie
    > łącze miała TPSA Piotrków. To były czasy... :)
    > http://matias.fm.interia.pl/zmsk1995.jpg

    "Transfer przekroczony

    Godzinny limit transferu dla konta matias.fm.interia.pl umieszczonego na
    serwerze MIASTO WWW został przekroczony.

    Godzinny limit transferu dla kont bezpłatnych, zlokalizowanych na
    serwerze MIASTO WWW wynosi 1,5 MB. W związku z jego przekroczeniem,
    konto o nazwie matias.fm.interia.pl zostało czasowo zablokowane.
    Zostanie ono ponownie automatycznie odblokowane począwszy od następnej
    godziny. Zapraszamy do ponownego odwiedzenia tej strony w późniejszym
    czasie.(...)"

    Ludzie, korzystajcie z jakichś normalnych serwerów. :( Coraz częściej
    nie da się objerzeć strony, do któej link ktoś na newsach przedstawia.

    Pozdrawiam i przepraszam za off-topic

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2004-02-27 22:19:46
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Fri, 27 Feb 2004 20:56:52 +0100 I had a dream that Matias
    <m...@t...poczta.fm.invalid> wrote:
    > Chyba jeszcze nikt nie wspominał, zatem: z wiarygodnego źrodła wiem, że
    > szala zwycięstwa przechyla się na stronę POL34. Będzie co najmniej peering
    > na zasadach jakie panują u właściciela Tepsy - France Telecom.

    No dobrze, ale co to za zasady w FT?

  • 4. Data: 2004-02-28 00:11:21
    Od: tommy <T...@p...poznan.pl>

    <m...@t...poczta.fm.invalid> wrote:

> [...]

    To akurat bylo wiadomo od dluzszego czasu, ze po zmianie
    ekipy negocujacej ze strony TP S.A. nastepnym krokiem
    bedzie odwolanie sie do zasad jakie obowiazuja
    wlasciciela TP S.A. za granica

    > No dobrze, ale co to za zasady w FT?

    Peering w cenniku.
    Umowa miedzyoperatorska na zasadach wymiany kompensowanej
    - w praktyce bilans wychodzi na zero.

    tommy

  • 5. Data: 2004-02-28 00:14:00
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    <m...@t...poczta.fm.invalid> wrote:

> [...]
    > wlasciciela TP S.A. za granica

    > Peering w cenniku.
    > Umowa miedzyoperatorska na zasadach wymiany kompensowanej

    bilans na 0 ? a nie czasem, że TPSA powinna dopłacać POZMANowi w końcu
    generuje nieporównywalnie więcej ruchu niż POZMAN. ?

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    Network Administrator

  • 6. Data: 2004-02-28 02:51:25
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Matias wrote:
    > Chyba jeszcze nikt nie wspominał, zatem: z wiarygodnego źrodła wiem, że
    > szala zwycięstwa przechyla się na stronę POL34. Będzie co najmniej peering
    > na zasadach jakie panują u właściciela Tepsy - France Telecom.

    Rzekłbym w stylu nowomody: "No i cool".
    Jednak wszystko to trochę za późno. Ja nie mogłem sobie pozwolić na czekanie
    na mannę z nieba i koncetruję się obecnie na GTS, który po drobnych i w
    miarę krótkich przepychankach zapewnił mi w końcu to, czego chcę. Łącze do
    Pozmana utrzymuję w tej chwili "z przyzwyczajenia". Mam kilka pomysłów, co
    dalej, ale to za chwilę. Na razie pragnę odpocząć po miesiącu nieustannej
    paranoi i przy okazji przejąć parę kolokacji z Crowleya, który też nie do
    końca okazał się remedium na kłopoty z userami w sieci TPSA.

    W nocy z soboty na niedzielę będą przepięte następne serwery, wobec czego
    podpisanie umów zostało już uzgodnine i będzie okraszone stosowną ilością
    piwa.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 7. Data: 2004-02-28 10:34:01
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Bartosz Waszak wrote:
    > bilans na 0 ? a nie czasem, że TPSA powinna dopłacać POZMANowi w końcu
    > generuje nieporównywalnie więcej ruchu niż POZMAN. ?

    już widze tepse chętną do dopłacania - ciesz sie, ze na zero, a nie, ze
    pozman placi :P

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 8. Data: 2004-02-28 11:30:11
    Od: Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>

    On Sat, 28 Feb 2004 00:14:00 +0000, Bartosz Waszak wrote:

    > bilans na 0 ? a nie czasem, że TPSA powinna dopłacać POZMANowi w końcu
    > generuje nieporównywalnie więcej ruchu niż POZMAN. ?

    Ale to zdaje sie nie jest juz problem TPSA-POZMAN tylko TPSA-POL34 i pod
    tym katem tocza sie rozmowy. Nalezy sie cieszyc, ze w ogole ma byc
    wprowadzony normalny uklad, i ze sprawy wychodza na prosta.

    Andrzej Nowak

  • 9. Data: 2004-02-28 11:31:00
    Od: "Yacho" <yacho@100tka_SPAM_.net>

    Użytkownik "Bartosz Waszak" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    podstawowe pytanie : kiedy w koncu routing wroci do normy :) ?

    --
    100tka.net Admin
    -=Yacho=-

  • 10. Data: 2004-02-28 11:51:07
    Od: BossMAN <a...@K...man.pulawy.pl>

    Yacho wrote:

    <...ciach>>>>

    > podstawowe pytanie : kiedy w koncu routing wroci do normy :) ?

    Co to znaczy routing normalny? :)
    Bramki są potrzebne, żeby w przypadku awarii takich jak ostatnio byla
    jakakolwiek komunikacja.

    BossMAN