  • 11. Data: 2011-04-26 13:03:16
    Temat: Re: Rozdzielczości monitorów LCD
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:4db6ab67$0$2504$65785112@news.neostrada.pl...

    > A po co wieksza rodzielczosc? Chcesz wiekszy puplit to dokupujesz drugi
    > monitor.

    To jeszcze spytam o opinie ludzi, którzy pracują na 2 monitorach. Jaki jest
    komfort pracy?
    Czy nie jest męczące szukanie kursora na 2 ekranach, czy ramka monitora nie
    przeszkadza w pracy ?
    Mi by nawet odpowiadały 2 monitory. Na jednym wszystkie przyborniki z
    programów a na drugim obiekt obrabiany na pełnym ekranie.

    Gejzero.

  • 12. Data: 2011-04-26 13:19:34
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mi by nawet odpowiadały 2 monitory. Na jednym wszystkie przyborniki z
    > programów a na drugim obiekt obrabiany na pełnym ekranie.

    Używam do współpracy z ProToolsem przy nagrywaniu (obróbce) audio
    Dwa monitory (może nawet trzy) to jedyne wyjście. Bez tego można się
    "zaklikać". Na jednym "zdarzenie" na drugim mikser (na trzecim
    ewentualnie inne narzędzia), ale dwa to wielka pomoc.
    Wyszukanie myszki nie jest problemem.

    Artur(m)

  • 13. Data: 2011-04-26 13:33:29
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-04-26 15:03, Gejzero SQ3OGX pisze:

> [...]
    > Mi by nawet odpowiadały 2 monitory. Na jednym wszystkie przyborniki z
    > programów a na drugim obiekt obrabiany na pełnym ekranie.

    Zglasza sie entuzjasta. Pracuje na 3 monitorach, sa to tanie,
    ale porzadne Delle 1280x1024. Wywalilem firmowe nogi, zastepujac
    je ascetycznymi kątownikami z Leroja. Taki ogromny pulpit daje sie
    lamac i nie ma problemów z patrzeniem z ukosa. To lamanie + niewielka
    cena na łeb bije jakas hiperpowierzchnie za pare tys. zl (w moich
    zastosowaniach rzecz jasna).

    Przy pracy ramka nie ma znaczenia - po prostu sobie jest.

    Mysle o 4-tym gdzies na dalszym boku, na którym byloby mailowisko.
    Żona troche fuka, choc potrafi tyle wydac na fryzjera.

    Podsumowujac - nie wiem jak mozna _PRACOWAC_ na 1-nym monitorze.

    pozdro
    --
    A S

  • 14. Data: 2011-04-26 13:42:23
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 15:03:16 +0200, Gejzero SQ3OGX napisał(a):

    > To jeszcze spytam o opinie ludzi, którzy pracują na 2 monitorach. Jaki jest
    > komfort pracy?

    Jak dla mnie - rewelacja.

    > Czy nie jest męczące szukanie kursora na 2 ekranach, czy ramka monitora nie
    > przeszkadza w pracy ?

    Mnie absolutnie wcale.

    > Mi by nawet odpowiadały 2 monitory. Na jednym wszystkie przyborniki z
    > programów a na drugim obiekt obrabiany na pełnym ekranie.

    I dokładnie tak się pracuje. Jak Ci potem choć na chwilę ktoś ten dodatkowy
    monitor zabierze, to czujesz się fatalnie.

    [ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks. ]
    [ (JoeMonster.org) ]

  • 15. Data: 2011-04-26 13:52:19
    Od: z <z...@g...pl>

    Gejzero SQ3OGX pisze:

    > To jeszcze spytam o opinie ludzi, którzy pracują na 2 monitorach. Jaki
    > jest komfort pracy?
    > Czy nie jest męczące szukanie kursora na 2 ekranach, czy ramka monitora
    > nie przeszkadza w pracy ?

    Jak już zaczniesz pracować na dwóch to potem na jednym będziesz się
    dusić. Szukania kursora nie zauważyłem. Programy Adobe np. mają
    strasznie wielkie paletki. Drugi monitor jest dla nich wymarzonym
    miejscem razem z Commanderem i pocztą.

  • 16. Data: 2011-04-26 14:58:18
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 2011-04-26 14:07, Mrzafka pisze:
    > Użytkownik "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ip6bf7$fvk$1@mx1.internetia.pl...

    > Ale te dodatkowe musisz do czegoś podpiąć.
    > Dochodzi więc zakup dodatkowych kart graficznych
    > i ewentualnie płyty głównej w kilkoma PCI-E.

    Nie do końca tak jest... W tej chwili karta z 2 wyjściami to raczej
    standard, więc 2 monitory podpinasz do pierwszej lepszej karty.

  • 17. Data: 2011-04-26 15:04:39
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > Którego bym nie sprawdzał to 1920 x 1080 jest max co może wyciągnąć. A
    > może wyższe rozdzielczości są dostępne tylko w profesjonalnym sprzęcie

    zacznijmy czy masz karte ktora pociagnie bez zajakniecia taka wyzsza
    rozdzialke w grach z detalami itd... no i zrodlo, typu filmy w tej
    rozdzialce. Moze sie okazac ze i tak bedziesz 99% czasu, poza okienkami,
    pracowal w rozdzialce interpolowanej.

    --
    the_foe

  • 18. Data: 2011-04-26 15:50:41
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozdzialke w grach z detalami itd... no i zrodlo, typu filmy w tej
    > rozdzialce. Moze sie okazac ze i tak bedziesz 99% czasu, poza okienkami,

    Tu odpowiem że mnie gry nie interesują w ogóle !!!
    Swoje wygrałem na Commodore 64 ;) Teraz nie ma na to czasu
    Teraz taki bajer przydał by się do Protela żeby dobrze było widać co się
    robi.
    A swoją drogą jakoś mi się opatrzyła ta panorama 21" ;)

    Gejzero.

  • 19. Data: 2011-04-26 16:01:10
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2011-04-26 15:52, z pisze:
> [...]
    dla nich
    > wymarzonym miejscem razem z Commanderem i pocztą.

    Jest dokładnie tak jak piszesz, aktualnie jako główny monitor służy mi 21", a obok
    stoi kilkuletni
    LCD 17" Belinea, i nie wyobrażam sobie pracy na jednym monitorze - choć te kilka
    godzin na laptopie
    czy netbooku mogę wytrzymać, na głównym ekranie zazwyczaj mam uruchomioną
    przeglądarkę, komunikator
    i okna explorera. Na drugim zaś program pocztowy, mirc, i ,,telewizor" czyli Winfast
    PVR, prócz tego
    uruchamiam tam filezille, foobara itd. Photoshopa natomiast rozciągam na oba ekrany,
    na ,,dużym" mam
    tylko obszar roboczy i paletę narzędzi a na mniejszym reszte dupereli

  • 20. Data: 2011-04-26 23:52:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 18:01:10 +0200, vcore napisał(a):

> [...]
    ekrany, na ,,dużym" mam
    > tylko obszar roboczy i paletę narzędzi a na mniejszym reszte dupereli

    Wyjdę na wariata, ale mając 24" + 17" obszaru roboczego, to dodatkowo
    klamoty mam rozrzucone na dwóch / trzech wirtualnych pulpitach...

    [ Kiedy człowiek nie pragnie tego, czego i tak nie może mieć, na pewno ]
    [ łatwiej mu się żyje. (Clive Barker "Piąte dominium") ]