  • 1. Data: 2012-12-28 15:57:53
    Temat: Rozmiar opony tył NTV 650
    Od: iceman88 <rafi.repus@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam
    Mogę założyć szerszą oponę w NTV bez żadnych konsekwencji?
    Może ktoś tak zrobił i mi podpowie jaka będzie najlepsza bo planuje
    wsadzić 170/70-17
    wejdzie? bo oryginalny to 150/70-17

  • 2. Data: 2012-12-28 19:10:41
    Temat: Re: Rozmiar opony tył NTV 650
    Od: Monster <m...@o...pl>

    W dniu piątek, 28 grudnia 2012 15:57:53 UTC+1 użytkownik iceman88 napisał:
> [...]
    >
    > Mogę założyć szerszą oponę w NTV bez żadnych konsekwencji?
    >
    > Może ktoś tak zrobił i mi podpowie jaka będzie najlepsza bo planuje

    Konsekwencje-zazwyczaj gorsze prowadzenie,szersza opona gorzej ułoży się na
    feldze,ewentualnie może się nie zmieścić.

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 3. Data: 2012-12-28 19:32:00
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Mogę założyć szerszą oponę w NTV bez żadnych konsekwencji?

    Nie

    > Może ktoś tak zrobił i mi podpowie jaka będzie najlepsza bo planuje
    > wsadzić 170/70-17
    > wejdzie? bo oryginalny to 150/70-17
    > Pozdrawiam

    Google się popsuło? Jest spora szansa że ktoś już kiedyś na ten pomysł wpadł i
    odpowiedzi leżą i czekają aż je przeczytasz.

    P.S. Najlepszy będzie oryginalny rozmiar.

    --

    morghul

    z.pl...

  • 4. Data: 2012-12-28 21:03:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-28, morghul <m...@t...pl> wrote:

    > P.S. Najlepszy będzie oryginalny rozmiar.

    To nie jest regula, no chyba, ze powyzsze odnosi sie do sprawdzonego
    tego konkretnego przypadku.

    Z mojego doswiadczenia:

    ZZR 1200, w oryginale 180/55:
    - 190/50 bez wiekszych zmian, moze troche lepiej skreca
    - 190/55 w porownaniu do 180/55 czy 190/50 o niebo lepiej skreca,
    negatywnych efektow brak

    ZZR 600, w tym przypadku przod w oryginale 120/60:
    - 120/70 duzo lepiej skreca ale bardziej nerwowo sie prowadzi,
    minus taki ze kamienie zahaczaja o blotnik

    Szersza opona na tej samej feldze ulozy sie inaczej niz przewidzianej
    szerokosci wiec teorytycznie powinno lepiej skrecac tak jak po zalozeniu
    wyzszej opony, skutek uboczny to zmiana przelozenia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-12-28 22:05:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-28 21:03, AZ pisze:

    > ZZR 1200, w oryginale 180/55:
    > - 190/50 bez wiekszych zmian, moze troche lepiej skreca
    > - 190/55 w porownaniu do 180/55 czy 190/50 o niebo lepiej skreca,
    > negatywnych efektow brak

    To zaloz 200/50ZR17 na felge 5.5" z ZZR. mniej wiecej tak samo sie
    zachowa Revere na oponie 170

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-12-28 22:10:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-28, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > To zaloz 200/50ZR17 na felge 5.5" z ZZR. mniej wiecej tak samo sie
    > zachowa Revere na oponie 170

    Jakbym mial pod reka to bym sprawdzil chociaz nie wiem czy by weszla
    ze wzgledu na lancuch. Jak mi sie gdzies trafi to obiecuje sprobowac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-12-28 22:38:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-28 22:10, AZ pisze:

    > Jakbym mial pod reka to bym sprawdzil chociaz nie wiem czy by weszla
    > ze wzgledu na lancuch. Jak mi sie gdzies trafi to obiecuje sprobowac.

    To ja cipo wiem ze na felge by weszla bo to guma. Ale jej profil bylby
    skandaliczny i wrecz niebezpieczny. Bo taka opona to felga minimum 6.00
    a najlepiej 6.25-7.00.

  • 8. Data: 2012-12-28 22:44:19
    Temat: Re: Rozmiar opony tyĹ? NTV 650
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Odbiegacie od tematu. Tu nie chodzi o to jak moto będzie się składać i
    zachowywać. Tu chodzi o to "czy wejdzie" Celem jest wygląd.
    Z tego co pamiętam to "nie wejdzie" ale przecież można pożyczyć
    fleksa i podciąć...

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2012-12-28 23:18:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-28 22:44, Hinek pisze:
> [...]
    > zachowywać. Tu chodzi o to "czy wejdzie" Celem jest wygląd.
    > Z tego co pamiętam to "nie wejdzie" ale przecież można pożyczyć

    przepraszam