  • 1. Data: 2012-12-29 16:59:50
    Temat: Serwerownia czyli jak tu zajrzec
    Od: marider <m...@y...ca>

    Siema

    dlugo mnie nie bylo bo cos serwer new.gazeta.pl mi sie odcial i pokazuje takie cos
    przy probie polaczenia:

    blad protokolu nntp blabla i connect error 10061

    news.icm.edu.pl cos wogole jakis niegoscinny jest wiec pytanie jakiego dobrego
    serwera news mam uzyc zeby z Thunderbirda czytac i pisac (bramka google to lipa ;p)?
    Albo jakich Wy uzywacie? Moze ktorys zagra..

    Dzieki za podpowiedz i pzdr
    marider
    (i zabawki ;) )

  • 2. Data: 2012-12-29 17:20:10
    Temat: Re: Serwerownia czyli jak tu zajrzec
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-12-29 16:59, marider pisze:
> [...]
    serwera news mam uzyc zeby z Thunderbirda czytac i pisac (bramka google to lipa ;p)?
    Albo jakich Wy uzywacie? Moze ktorys zagra..

    Do archiwum !

    freenews.netfront.net

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2012-12-29 18:41:13
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Ja na atmanie siedze, news.atman.pl ale mam podejrzenie ze czasem jakiegos postu nie
    widze.

    --

    morghul

  • 4. Data: 2012-12-29 19:47:11
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    marider <m...@y...ca> wrote:

    > Dzieki za podpowiedz i pzdr

    Odezwij sie na priv to dam ci dostep do news.chmurka.net.

    gof (malpa) chmurka (kropka) net

    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2012-12-29 20:48:04
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    moze "eternal-september"?

    Szymon

  • 6. Data: 2012-12-30 19:28:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-29, morghul <m...@t...pl> wrote:
    > Ja na atmanie siedze, news.atman.pl ale mam podejrzenie ze czasem jakiegos postu
    nie widze.

    Nie widac z jakichs szemranych spamogennych bramek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2013-01-03 09:52:34
    Od: Sherlock <n...@m...com>

> [...]
    serwera news mam uzyc zeby z Thunderbirda czytac i pisac (bramka google to lipa ;p)?
    Albo jakich Wy uzywacie? Moze ktorys zagra..

    http://lmgtfy.com/?q=serwery+news

    Sherlock

  • 8. Data: 2013-01-05 12:06:41
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

> [...]

    > jakiego dobrego serwera news mam uzyc zeby z Thunderbirda czytac
    > i pisac (bramka google to lipa ;p)? Albo jakich Wy uzywacie? Moze ktorys zagra..

    news.task.gda.pl

    działa i jest szybki.

    Rafał