  • 1. Data: 2012-12-07 17:44:23
    Temat: Rysa na przedniej szybie
    Od: Tadeusz Kosztek <T...@a...ukryty>

    Witam,

    Dzisiaj, gdy czyściłem przednią szybę, do skrobaczki coś się przykleiło
    i powstała rysa z góry na dół. Nie jest to głębokie ale denerwuje.

    I zastanawiam się - czy polerować czy też lepiej z tym jeździć?

    Z tego co naczytałem się, po polerwoaniu może następować załamanie
    światła i będą robić się zniekształcenie lub będzie robić się tęcza itd.

    Jeśli chodzi polerowanie, to jaką firme w Gdyni/Sopocie polecilibyście
    do tego?

    Pozdrawiam,
    Tadek

  • 2. Data: 2012-12-07 18:46:26
    Temat: Re: Rysa na przedniej szybie
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-12-07 17:44, Tadeusz Kosztek pisze:
> [...]
    > światła i będą robić się zniekształcenie lub będzie robić się tęcza itd.
    >
    > Jeśli chodzi polerowanie, to jaką firme w Gdyni/Sopocie polecilibyście

    Zignoruj na razie.
    Na wiosnę nie znajdziesz jej pomiędzy innymi rysami :)

  • 3. Data: 2012-12-07 20:51:19
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    na przyszłość kup sobie dobry odmrażacz np Shell-owy lub skrobaczke z
    metalowym ostrzem...

    uciu