  • 1. Data: 2012-12-07 20:15:25
    Temat: gówna teraz robią
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Oto tłoczki z zacisku hamulcowego 6-tłoczkowego produkcji
    Brembo robionego dla Mercedesa. Auto przejechało 70.000 km
    i ma 3.5 roku.

    http://img17.imageshack.us/img17/9440/20121206224840
    .jpg

    Jak to kurde możliwe?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2012-12-07 20:18:17
    Temat: Re: gówna teraz robią
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    megrims wrote:
    > Oto tłoczki z zacisku hamulcowego 6-tłoczkowego produkcji
    > Brembo robionego dla Mercedesa. Auto przejechało 70.000 km
> [...]

    Nikt tam nie zaglądał przez 3,5 roku?

    --
    pozdrawiam\
    kml

  • 3. Data: 2012-12-07 20:20:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-07, megrims <m...@i...pl> wrote:
    > Oto tłoczki z zacisku hamulcowego 6-tłoczkowego produkcji
    > Brembo robionego dla Mercedesa. Auto przejechało 70.000 km
> [...]
    Powinni sypac jeszcze wiecej soli :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-12-07 20:20:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-07 20:18, kamil/Endurorider.pl pisze:

    .jpg

    > Nikt tam nie zaglądał przez 3,5 roku?

    Raz tarcze i klocki wymieniane przy przebiegu 40 kkm.

    Kiedyś robiono zaciski z żeliwa, a tłoczki stalowe.
    Teraz wszystko z amelinium. A tego nie pomalujesz.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 5. Data: 2012-12-07 20:25:43
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    megrims wrote:

    > Raz tarcze i klocki wymieniane przy przebiegu 40 kkm.
    >
    > Kiedyś robiono zaciski z żeliwa, a tłoczki stalowe.
    > Teraz wszystko z amelinium. A tego nie pomalujesz.

    Ok, ale czy ktoś rozbierał zacisk?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2012-12-07 21:06:53
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-07 20:25, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Ok, ale czy ktoś rozbierał zacisk?

    Teraz jak z 6 tłoczków jeden się zablokował to rozebrano.
    I dupa.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 7. Data: 2012-12-07 21:10:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Fri, 07 Dec 2012 20:15:25 +0100, megrims napisał(a):

    > Oto tłoczki z zacisku hamulcowego 6-tłoczkowego produkcji
    > Brembo robionego dla Mercedesa. Auto przejechało 70.000 km
> [...]

    Nie mam pojęcia... 2 tłoczki musiały zniknąć ;)

    Nie bardzo widzę co to jest, ale wygląda jakby ktoś tam nawalił mazidła
    nieprzeznaczonego akurat do tego elementu, a mazidlo pod wpływem
    temperatury zamieniło się w to w co się zamieniło, spowodowało korozję,
    nałapało jakiegoś syfu z powietrza który się spalił czy coś.

    Ale tak naprawdę to 3 nie wyglądają źle, tylko trzeci od lewej wygląda że
    miał uszkodzoną albo źle założoną gumowę osłonę.

    Te tłoczki są stalowe?
    No i gdzie są 2 pozostałe?

  • 8. Data: 2012-12-07 21:51:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Dec 2012 20:20:59 +0100, megrims napisał(a):
    >>> http://img17.imageshack.us/img17/9440/20121206224840
    .jpg
    > Kiedyś robiono zaciski z żeliwa, a tłoczki stalowe.
    > Teraz wszystko z amelinium. A tego nie pomalujesz.

    Aluminium w zaciskach to sie stosuje od dawna - bydlaki duze sa, to i
    oszczednosc wagi duza.

    A te tloczki ... nie sa stalowe ? blyszcza sie jak chromowane ..

    J.

  • 9. Data: 2012-12-07 22:00:03
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-07 21:51, J.F. pisze:

    > Aluminium w zaciskach to sie stosuje od dawna - bydlaki duze sa, to i
    > oszczednosc wagi duza.
    >

    > A te tloczki ... nie sa stalowe ? blyszcza sie jak chromowane ..
    >
    > J.

    Samo amelinium. Tłoczki chromowane :D. Brembo.

    Zostały wytoczone są nowe tłoczki z nierdzewki do tego wszystkie
    nowe elementy gumowe. Teraz zaciski przeżyją to auto.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 10. Data: 2012-12-07 22:10:39
    Od: tÎż

    megrims wrote:

    > Jak to kurde możliwe?

    W Twoich autach wszystko jest możliwe. :D

    --
    ss??q s? ??u??ou??