  • 1. Data: 2009-08-15 14:30:03
    Temat: SATA-300 na SATA 150 w dyskach seagate
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Witam
    Nie działa zworka do przełączania dysku seagate ST31000520AS do trybu 150.
    Jest jakaś metoda programowa coby to zrobić?

  • 2. Data: 2009-08-15 20:02:20
    Temat: Re: SATA-300 na SATA 150 w dyskach seagate
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 15 Aug 2009 16:30:03 +0200, Leszek K. napisał(a):

    > Nie działa zworka do przełączania dysku seagate ST31000520AS do trybu
    > 150. Jest jakaś metoda programowa coby to zrobić?

    Skąd wiesz, że nie działa?
    Po co to robić?

  • 3. Data: 2009-08-15 20:15:54
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    jureq pisze:

    > Skąd wiesz, że nie działa?
    > Po co to robić?

    Może płytę ma z SATA 150 ?

    --
    RyAn

  • 4. Data: 2009-08-15 20:31:56
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    RyAn wrote:

    > Może płytę ma z SATA 150 ?

    Wymień kontrolery SATA 150 nie działające z dyskami SATA 300 ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 5. Data: 2009-08-15 21:21:36
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 15 Aug 2009 22:31:56 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Wymień kontrolery SATA 150 nie działające z dyskami SATA 300 ;-)

    Wszystkie VIA KT600. I z takim akurat się męczę. W końcu po coś te zworki
    na dyskach robili. Nie wiem w tym seagate ta zworka jest po prostu do
    niczego nie podpięta i została tylko dla tego bo mieli takie obudowy na
    składzie czy też coś jest w nim uszkodzone. W każdym razie nie przechodzi
    tryb 150 MB/s.

  • 6. Data: 2009-08-16 06:21:52
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 15 Aug 2009 23:21:36 +0200, Leszek K. napisał(a):

> [...]
    > prostu do niczego nie podpięta i została tylko dla tego bo mieli takie
    > obudowy na składzie czy też coś jest w nim uszkodzone. W każdym razie

    Według dokumentacji powinno działać

    http://www.seagate.com/staticfiles/support/disc/manu
    als/desktop/Barracuda%20LP/100564361b.pdf

  • 7. Data: 2009-08-16 07:14:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h678sr$pl$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > niczego nie podpięta i została tylko dla tego bo mieli takie obudowy na
    > składzie czy też coś jest w nim uszkodzone. W każdym razie nie przechodzi

    Kto ci kazał kupować na via? Przecież oni wszystko co zrobią to muszą
    zje**ć. :)

  • 8. Data: 2009-08-16 11:55:04
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 16 Aug 2009 06:21:52 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

    > Według dokumentacji powinno działać
    >
    > http://www.seagate.com/staticfiles/support/disc/manu
    als/desktop/Barracuda%20LP/100564361b.pdf

    Też mi się tak wydawało. Każę gościowi odnieść do sklepu.

  • 9. Data: 2009-08-16 11:56:28
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 16 Aug 2009 09:14:42 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:h678sr$pl$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Kto ci kazał kupować na via? Przecież oni wszystko co zrobią to muszą
    > zje**ć. :)

    Po pierwsze to nie moja płyta. Po drugie w tych czasach nie było wyboru. Po
    trzecie nForce, które wyszły tuż później wcale specjalnie lepsze nie były.

  • 10. Data: 2009-08-17 07:39:45
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Leszek K. wrote:

> [...]
    > prostu do niczego nie podpięta i została tylko dla tego bo mieli
    > takie obudowy na składzie czy też coś jest w nim uszkodzone. W każdym

    No to masz pecha bo byla tylko jedna taka VIA ;-) Mialem kiedys dysk
    SATA/300 który domyslnie był w trybie SATA/150. dopiero softem prodycenta
    mozna było go przestawić w tryb SATA/300. W innych dziala zworka...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj