  • 1. Data: 2009-09-17 05:45:32
    Temat: SE C902 opinie
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    Może ktoś ma C902 i podzieli się swoimi wrażeniami z użytkowania tego fona

  • 2. Data: 2009-09-17 06:14:07
    Temat: Re: SE C902 opinie
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    Użytkownik "MAG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Może ktoś ma C902 i podzieli się swoimi wrażeniami z użytkowania tego fona
    moja jedyna uwaga... kiepska bateria, krótko trzyma. Reszta ok ;]

  • 3. Data: 2009-09-17 07:16:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 08:14:07 +0200, Lukasz napisał(a):

    > moja jedyna uwaga... kiepska bateria, krótko trzyma. Reszta ok ;]

    + ładny dźwięk, zarówno w słuchawce jak i przy "puszczaniu muzy" ;-)
    + stosunkowo niezłe zdjęcia (w porównaniu do Nokii E51), ale raczej
    gorsze niż w K750i (a 5 mpix to w ogóle śmieszne jest),
    + dość wygodna obsługa multimediów (radia),
    + ładuje przez usb,
    + bardzo estetycznie wykonany, włącznie z kablami, ładowarką, etc.

    - niewygodna klawiatura,
    - dość słaba bateria,
    - starsze oprogramowanie potrafi go zawiesić,
    - gniazdko ładowania/kabla do PC potrafi się "wyrobić",
    - kiepsko łapie sygnał w miejscach o kiepskim zasięgu (ale może to
    kwestia porównania mojego egzemplarza z moim egzemplarzem E51).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2009-09-17 08:27:43
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 07:16:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > + stosunkowo niezłe zdjęcia (w porównaniu do Nokii E51), ale raczej
    > gorsze niż w K750i (a 5 mpix to w ogóle śmieszne jest),

    z k800i ci sie pomylilo :)

    --
    marcin

  • 5. Data: 2009-09-17 08:49:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 10:27:43 +0200, zly napisał(a):

    > z k800i ci sie pomylilo

    Nie, nie pomyliło -- co się nie zgadza?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 6. Data: 2009-09-17 09:06:07
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

> [...]
    Mam c902, wcześniej miałem k750 i na pewno w k750 lepszych zdjęć nie było...
    w c902 sa naprawdę dobre, ale nie wymagam żeby tel. robił zdjęcia jak zwykla
    cyfrówka

  • 7. Data: 2009-09-17 09:16:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 11:06:07 +0200, Lukasz napisał(a):

    > Mam c902, wcześniej miałem k750 i na pewno w k750 lepszych zdjęć nie
    > było... w c902 sa naprawdę dobre, ale nie wymagam żeby tel. robił
    > zdjęcia jak zwykla cyfrówka

    Wymagać to się nie da, bez dwóch zdań.
    Przy ustawieniu na 5 mpix widać straszny szum, dopiero na 2 mpix jakoś to
    wygląda. Chociaż moim zdaniem ten stary, przez to oczywiście, że nie miał
    tak wyżyłowanej matrycy, produkował nieco lepszy obraz.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 8. Data: 2009-09-17 11:21:17
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 08:49:01 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Nie, nie pomyliło -- co się nie zgadza?

    To, ze imo k750 robi zdjecia takie lekko powyzej przecietnej, k800 swietne,
    a 902 jakos tak pomiedzy nimi, ale na pewno zdecydowanie lepiej niz 750
    --
    marcin

  • 9. Data: 2009-09-18 19:59:37
    Od: z <z...@g...pl>

    zly pisze:

    > To, ze imo k750 robi zdjecia takie lekko powyzej przecietnej, k800 swietne,
    > a 902 jakos tak pomiedzy nimi, ale na pewno zdecydowanie lepiej niz 750

    Szkoda że kilka następnych modeli po K800, K810, K850 nie ma lampy
    błyskowej.
    Ja sobie na razie odpuszczam i zbieram kasę na C905

  • 10. Data: 2009-09-18 20:25:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 21:59:37 +0200, z napisał(a):

    > Szkoda że kilka następnych modeli po K800, K810, K850 nie ma lampy
    > błyskowej.

    W sensie do robienia zdjęć? C902 ma.
    Ba, nawet ma pomiar punktowy ;-)

    --