  • 1. Data: 2009-05-06 13:01:23
    Temat: SE D750 i blokowanie połączeń
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    witam

    jak zablokować wychodzące zagraniczne - jak wchodzę w odp. menu to
    prosi mnie o hasło 4znakowe
    ale ani pin ani erakod (4 ost. cyfry puuk) nie działają

    koleś z boa ppowiedział że by się połączyć z *331*0000*11# - też d*** blada

    co to za hasło?

    dzięki za pomoc
    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 2. Data: 2009-05-06 13:03:30
    Temat: Re: SE D750 i blokowanie połączeń
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "bodie kotas" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale ani pin ani erakod (4 ost. cyfry puuk) nie działają
    >
    > koleś z boa ppowiedział że by się połączyć z *331*0000*11# - też d***

    pewnie pyta o hasło telefonu - domyślnie to albo 1234 albo 1111

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 3. Data: 2009-05-06 13:05:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 06 May 2009 15:01:23 +0200, bodie kotas napisał(a):

    > jak zablokować wychodzące zagraniczne - jak wchodzę w odp. menu to prosi
    > mnie o hasło 4znakowe

    To jest zwykle usługa płatna, operator poda Ci ten kod za pieniądze.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-05-06 13:12:57
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    On 2009-05-06 15:05:07 +0200, Olgierd <n...@n...problem> said:

    > To jest zwykle usługa płatna, operator poda Ci ten kod za pieniądze.

    aktywowałem przez iboa (w erze to chyba jest za free, albo przynajmniej
    w mojej taryfie) i widnieje jako aktywna (blokowanie połączeń)
    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 5. Data: 2009-05-06 13:34:50
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik bodie kotas napisał:

    > aktywowałem przez iboa (w erze to chyba jest za free, albo przynajmniej
    > w mojej taryfie) i widnieje jako aktywna (blokowanie połączeń)

    Standardowo hasło to 0000

    Jest jakiś "krótki kod" na jego zmianę ale nie pamiętam teraz jak wygląda

  • 6. Data: 2009-05-06 13:38:59
    Od: Bart <b...@w...pl>

    > aktywowałem przez iboa (w erze to chyba jest za free, albo przynajmniej
    > w mojej taryfie) i widnieje jako aktywna (blokowanie połączeń)

    Standardowo hasło to 0000

    Jest "krótki kod" na jego zmianę : * * 03 * 330*STARE HASŁO*NOWE
    HAS.*NOWE HAS# i "zielona słuchawka" czyli np **03*330*0000*1234*1234#

  • 7. Data: 2009-05-06 13:41:00
    Od: Bart <b...@w...pl>

> [...]

    Jest "krótki kod" na jego zmianę : * *03*330*STARE HASŁO*NOWE HAS*NOWE
    HAS# i "zielona słuchawka" czyli np **03*330*0000*1234*1234#

    W SE opcja do zmiany hasła jest też w menu w którym wybieramy jakie
    połączenia chcemy blokować

  • 8. Data: 2009-05-06 13:41:44
    Od: Bart <b...@w...pl>

    > aktywowałem przez iboa (w erze to chyba jest za free, albo przynajmniej
    > w mojej taryfie) i widnieje jako aktywna (blokowanie połączeń)

    Standardowe hasło to 0000

  • 9. Data: 2009-05-06 13:55:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 06 May 2009 15:41:44 +0200, Bart napisał(a):

    > Standardowe hasło to 0000

    Zaś w Orąż kosztuje to 10 zł miesięcznie:

    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2817/2885189
    .pdf (str. 3).

  • 10. Data: 2009-05-06 14:51:16
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Olgierd pisze:

    > Zaś w Orąż kosztuje to 10 zł miesięcznie:
    >
    > http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2817/2885189
    .pdf (str. 3).

    ale co innego blokowanie z poziomu operatora a co innego blokowanie z
    poziomu telefonu choć w przypadku niewymieniania słuchawki daje ten sam
    efekt