  • 1. Data: 2011-10-04 10:39:32
    Temat: SE PC Companion dziwny problem
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    we SE PC companion nie wyświetlają mi się wszystkie kontakty, które widzę
    przeglądając książkę telefoniczną w telefonie, mimo iż przyciskam klawisz
    odśwież, wygląda że "mieli", telefon wydaje radosny dźwięk na końcu
    operacji, to nic to nie zmienia. W związku z tym nie mogę wysłać smsa do
    niektórych odbiorców z komputera bo po prostu nie widzę ich na liście
    kontaktów, ktoś wie co może być tego przyczyną?
    dzięki za porady

    brat

  • 2. Data: 2011-10-04 12:39:40
    Temat: Re: SE PC Companion dziwny problem
    Od: Seba101 <j...@a...gdzies>

    W dniu 2011-10-04 12:39, bratPit[pr] pisze:
> [...]
    > smsa do niektórych odbiorców z komputera bo po prostu nie widzę ich na
    > liście kontaktów, ktoś wie co może być tego przyczyną?

    nie znam tego "dobrodziejstwa" ale może program czyta kontakty z pamięci
    telefonu a kontakty masz na karcie, albo odwrotnie?

    --
    Seba101

    Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz,
    po czym zaklął szpetnie.

  • 3. Data: 2011-10-04 13:05:58
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > nie znam tego "dobrodziejstwa" ale może program czyta kontakty z pamięci
    > telefonu a kontakty masz na karcie, albo odwrotnie?

    dobrodziejstwem to bym tego raczej nie nazwał, stary program do SE był
    mały, sprytny i działał, a to jakieś krowiaste coś które działa jak chce,
    a co do Twojego pomysłu to sprawdziłem i czyta kontakty z pamięci telefonu,
    a jednocześnie nie pokazuje wszystkich właśnie z tej pamięci o_O

    brat

  • 4. Data: 2011-10-04 20:51:32
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał
    > a co do Twojego pomysłu to sprawdziłem i czyta kontakty z pamięci
    > telefonu, a jednocześnie nie pokazuje wszystkich właśnie z tej pamięci

    Może masz ustawione jakieś działania podczas synchronizacji kontaktów?
    Poszło z peceta na telefon i teraz najważniejszym spisem jest telefon bez
    prawa weryfikacji z tym co na PC?

    --
    Maciek.

  • 5. Data: 2011-10-04 20:54:30
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Maciek."
    > Może masz ustawione jakieś działania podczas synchronizacji kontaktów?
    > Poszło z peceta na telefon i teraz najważniejszym spisem jest telefon bez
    > prawa weryfikacji z tym co na PC?

    Tfuj, odwrotnie :)
    Pecet dostał status wyroczni i nie interesi go, co jest w telefonie.

    --
    Maciek.