  • 1. Data: 2011-10-04 09:30:07
    Temat: Sliczna robocikowa dziurka w kolorze HTC
    Od: atm <...@v...pl>

    http://gizmodo.pl/gadgets/29890/brak_mi_slow_slowa_e
    ksperta_po_odkryciu_luki_w_androidzie_dla_htc.html

  • 2. Data: 2011-10-04 09:44:05
    Temat: Re: Sliczna robocikowa dziurka w kolorze HTC
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 11:30:07 +0200, atm napisał(a):

    > http://gizmodo.pl/gadgets/29890/brak_mi_slow_slowa_e
    ksperta_po_odkryciu_luki_w_androidzie_dla_htc.html

    Bzdura.
    Dziura czy luka to jest niezamierzona sytuacja w wyniku błędu
    oprogramowania.
    Tu jest dokładnie odwrotna sytuacja.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 3. Data: 2011-10-04 11:09:47
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Waldek Godel wrote:

    > Bzdura.
    > Dziura czy luka to jest niezamierzona sytuacja w wyniku błędu
    > oprogramowania.
    > Tu jest dokładnie odwrotna sytuacja.

    MZ to jest luka.

    Źródłem problemu w telefonach z HTC Sense 3.0 (i wygląda
    że tylko ich, niewykluczne że tylko edycji na rynek USA)
    jest przypuszczalnie dodana możliwość debugowania pracy
    nakładki, a że ktoś w HTC nie przeanalizował wszystkich
    zależności, to "zrobiła się" luka na 102..

    Bo to że HTC ma dostęp do danych jeśli ktoś korzysta z
    konta na HTC Sense, to oczywista oczywistość. Jak by w
    inny sposób można było zrealizować np zdalne: ustalenie
    lokalizacji telefonu czy skasowanie danych?

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 4. Data: 2011-10-05 08:01:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Bzdura.
    >Dziura czy luka to jest niezamierzona sytuacja w wyniku błędu

    Ale zaraz, bo ja nie rozumiem - to w koncu aplikacje maja miec dostep
    do ksiazki itp czy nie maja miec, czy tylko podpisane, albo
    autoryzowane przez Google ?

    Bo tak mi sie wydaje ze skoro to smartfon ... to maja miec.
    Ewentualnie nalezy pomyslec nad rozbudowanym systemem praw dostepu ...
    ktory bedzie tak rozbudowany ze zbyt trudny do uzycia :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-10-05 08:55:34
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 10:01:17 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale zaraz, bo ja nie rozumiem - to w koncu aplikacje maja miec dostep
    > do ksiazki itp czy nie maja miec, czy tylko podpisane, albo
    > autoryzowane przez Google ?

    Mają mieć aplikacje które poproszą o taką autoryzację od użytkownika i ją
    dostaną.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński