  • 1. Data: 2009-05-11 18:38:21
    Temat: SE k550I
    Od: m...@p...onet.pl

    Il jest wart SE K550 ? Koleżanka ma do sprzedania nowy z simlockiem ORANGE
    (kupiła rok temu, po kilku naprawach wymienili na nowy i ten nowy chce
    sprzedać). Zastanaiam sie, czy nie kupić komuś z rodziny. Warto ? I za ile ?

  • 2. Data: 2009-05-11 18:41:18
    Temat: Re: SE k550I
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-05-11 20:38, m...@p...onet.pl napisał:
> [...]
    > sprzedać). Zastanaiam sie, czy nie kupić komuś z rodziny. Warto ? I za ile ?

    Nie łatwiej zerknąć na allegro po ile tam "chodzą""

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-05-11 20:42:33
    Od: m...@p...onet.pl

    > Nie łatwiej zerknąć na allegro po ile tam "chodzą""
    :)
    Pewnie tak, ale ja przy okazji chciałbym się dowiedzieć, ile ten fon jest wart,
    czy trzykrotna naprawa fonu kolezanki byla przypadkiem, czy jest regułą dla
    k550.... Bede muial zdjac simlocka, wiec gwarancje strace....

  • 4. Data: 2009-05-11 20:48:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 May 2009 20:38:21 +0200, m...@p...onet.pl wrote:
    >Il jest wart SE K550 ?

    towar z definicji jest wart tyle za ile uda sie go sprzedac :-)

    >Zastanaiam sie, czy nie kupić komuś z rodziny. Warto ? I za ile ?

    Bardzo fajny telefon, z tym ze raczej dla kogos kto lubi wycisnac cos
    wiecej.

    J.

  • 5. Data: 2009-05-11 21:07:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 22:42:33 +0200, marek.grupy napisał(a):

    > Pewnie tak, ale ja przy okazji chciałbym się dowiedzieć, ile ten fon
    > jest wart,

    Bosh Ty to widzish i nie jebnieshhhh...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 6. Data: 2009-05-11 21:15:05
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-05-11 23:07, Olgierd napisał:

    > Bosh Ty to widzish i nie jebnieshhhh...

    Dzięki, że to napisałeś, mi "ręce opadły" jak przeczytałem co napisał...

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2009-05-12 15:05:42
    Od: z...@n...onet.pl

    > Dzięki, że to napisałeś, mi "ręce opadły" jak przeczytałem co napisał...

    Mi też ręce opadły, gdy uświadomiłem sobie, że czytanie ze zrozumieniem czasem
    jest kłopotliwe...
    Całe zdanie brzmiało:
    "ile ten fon jest wart,
    czy trzykrotna naprawa fonu kolezanki byla przypadkiem, czy jest regułą dla
    k550..." i z kontekstu jasno wynika, ze nie o złotówki, tylko o jakość samego
    telefonu tu chodziło.