  • 1. Data: 2009-05-11 11:35:18
    Temat: Zerwanie 3 letniej umowy w Play ?
    Od: Łukasz <l...@w...pl>

    Jaki jest koszt zerwania umowy 3 letniej w Play ? Co prawda, Zostalo do
    konca umowy jakies 2 lata i 3 miesiace - nie wiem czy to ma jakies
    znaczenie ?

  • 2. Data: 2009-05-11 12:02:09
    Temat: Re: Zerwanie 3 letniej umowy w Play ?
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki jest koszt zerwania umowy 3 letniej w Play ? Co prawda, Zostalo do
    > konca umowy jakies 2 lata i 3 miesiace - nie wiem czy to ma jakies
    > znaczenie ?

    Powinno być w regulaminie który masz z umową.
    W ofercie One Play będzie to 2000zł. (dla umowy trwającej do 18 miesięcy).

    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/cennik_oferty
    _play.pdf

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2009-05-11 12:07:55
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jaki jest koszt zerwania umowy 3 letniej w Play ? Co prawda, Zostalo do
    > konca umowy jakies 2 lata i 3 miesiace - nie wiem czy to ma jakies

    Wystarczy wejśc na ich strone i zobaczyc w cenniku.

  • 4. Data: 2009-05-11 22:35:04
    Od: Misiu <m...@y...com>

    Łukasz pisze:
    > Jaki jest koszt zerwania umowy 3 letniej w Play ? Co prawda, Zostalo do

    Tak z ciekawości: a jaki jest powód zerwania ?

    --
    http://voip.stegny.net

  • 5. Data: 2009-05-12 16:24:21
    Od: "Luke " <m...@g...pl>

    > Tak z ciekawości: a jaki jest powód zerwania ?

    Taki jak każdy inny - przejście do Fresh;)

    --
    Luke

  • 6. Data: 2009-05-12 16:27:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Luke " news:guc7rl$p6m$1@inews.gazeta.pl

    > Taki jak każdy inny - przejście do Fresh;)

    Może warto jeszcze wstrzymać się z tą decyzją. Na dniach ma wejść nowy mix w
    play - kto wie, że może bardziej będzie Ci pasowało :)