  • 1. Data: 2009-10-18 07:41:57
    Temat: SIM lock sagem MY-X-1
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy to się w ogóle da, ale dostałem gdzieś tam telefon sagema
    My-X-1 z blokadą SIM bodaj na erę, a wpiąć trzeba plusa.

    Kiedyś miałem w zakładkach witrynę gdzie się dało on-line blokadę usunąć
    dla różnych modeli, pamiętam że dwie nokie "otworzyłem" :)

    Da się z tym sagemem tak? Szukałem po sieci, wszędzie tylko płatne
    rozwiązania :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2009-10-18 08:33:12
    Temat: Re: SIM lock sagem MY-X-1
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-10-18 09:41, Kapsel napisał/a:

> [...]
    > dla różnych modeli, pamiętam że dwie nokie "otworzyłem" :)
    >
    > Da się z tym sagemem tak? Szukałem po sieci, wszędzie tylko płatne

    Chyba nie da rady. Temat był bardzo popularny jak ten telefon się
    pojawił (3-5 lat temu) Trzeba było dostać się do jakiś punktów
    serwisowych w telefonie, podpiąć jakąś płytkę i dopiero była możliwość
    odblokowania. Szczegółów Ci nie podam.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-10-18 15:04:44
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 18 Oct 2009 10:33:12 +0200, Czarek napisał(a):

> [...]
    > pojawił (3-5 lat temu) Trzeba było dostać się do jakiś punktów
    > serwisowych w telefonie, podpiąć jakąś płytkę i dopiero była możliwość

    No skoro potrzebna jest płytka, to cały temat i tak odpada, bo nie będę jej
    kupował żeby jeden telefon odblokować ;)

    W takim razie trzeba będzie skoczyć do jakiegoś sewisu, ciekawe czy mi
    zrobią takiego staruszka :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net