  • 1. Data: 2009-10-17 18:10:45
    Temat: Samsung - opinie
    Od: QuickQvik <q...@g...pl>

    Proszę o Wasze opinie na temat telefonów komórkowych Samsung. Bardzo
    mnie interesuje także oprogramowanie do komputera, umożliwiające edycję
    danych w telefonie. Proszę nie mylić z "synchronizacją". Ja nie używam
    Microsoft Outlook i nie zamierzam. Więc chodzi o bezpośrednią edycję
    książki telefonicznej, kalendarza i notatek, a może i To-Do List z
    programu dostarczanego przez firmę Samsung lub jakiegoś innego, bez
    udziału św. Micro$ofta.

    --
    QuickQvik

  • 2. Data: 2009-10-17 19:04:13
    Temat: Re: Samsung - opinie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "QuickQvik" napisał:

    > Proszę o Wasze opinie na temat telefonów komórkowych Samsung.

    Ale tych Samsungów to jak mrówków jest, więc taka generalna opinia jest z
    definicji nieprawdziwa. Ja mogę coś napisać o X680, E250 czy F480, ale nie
    będzie to miarodajne w stosunku do innych modeli.

    > Bardzo mnie interesuje także oprogramowanie do komputera,
    > umożliwiające edycję danych w telefonie.

    Beznadzieja, przynajmniej jeśli chodzi o PC Studio 3. Przebajerowane,
    wieśliwe (moduł Multimedia Manager), miejscami wręcz afunkcjonalne (moduł
    Message Manager), z fatalnym modułem łączności (częste komunikaty "Telefon
    jest zajęty" - obojętnie czy kabelkiem czy via BT). Posadziłem też New PC
    Studio, ale to jeszcze bardziej bizantyjska, zupełnie nieintuicyjna kobyła.
    Ech, żeby znalazł się jakiś zapaleniec i napisał odpowiednik
    MyPhoneExplorer, to byłoby pięknie. Próbowałem też triale różnych
    uniwersalnych cellphonemanagerów, ale to wszystko nie to :-/

    > chodzi o bezpośrednią edycję książki telefonicznej, kalendarza i notatek,
    > a może i To-Do List z programu dostarczanego przez firmę Samsung
    > lub jakiegoś innego, bez udziału św. Micro$ofta.

    Tzn co, ma chodzić pod Linuchem czy inszym BSD, nie pod Windą? Napisz
    jaśniej.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-10-18 04:30:22
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    Witam!
    Tu masz opinie uzytkownikow o prawie wszystkich dostepnych telefonah
    http://www.mgsm.pl/
    pzdr
    Andrzej