  • 1. Data: 2015-05-11 20:18:47
    Temat: SIP na LTE od Polkomtela
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    Dzień dobry,

    Czy na połączeniu internetowym LTE (Polkomtel) możliwe będzie
    zarejestrowanie się klienta SIP do któregoś z bezpłatnych providerów?
    Potrzebuję czegoś na testy. A wiadomo, że LTE to pseudo-publiczne adresy
    IP, z brakiem możliwości nawiązania połączenia przychodzącego.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2015-05-11 20:52:44
    Temat: Re: SIP na LTE od Polkomtela
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-05-11 o 20:18, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    > Potrzebuję czegoś na testy. A wiadomo, że LTE to pseudo-publiczne adresy
    > IP, z brakiem możliwości nawiązania połączenia przychodzącego.

    Znalazłem: na razie zadzialał mi iptel.org z klientem X-Lite. Ustawienie
    topologii: Firewall Traversal: None

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2015-05-11 23:43:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Rezmer" miqrq4$ngr$...@n...news.atman.pl

    > A wiadomo, że LTE to pseudo-publiczne adresy IP, z brakiem możliwości nawiązania
    połączenia przychodzącego.

    IMO VoIP radzi sobie z tym bezproblemowo -- bramka co jakiś czas nawiązuje
    łączność ze swym serwerem, dzięki czemu stale możliwa jest droga powrotna.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'