  • 1. Data: 2014-12-31 21:16:35
    Temat: SMSy w nju
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Witam

    Zna ktoś numer do centrum wiadomości sms w nju? Ten numer który
    umożliwia wysyłanie smsów w ogóle?

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 2. Data: 2014-12-31 22:55:49
    Temat: Re: SMSy w nju
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <p...@o...com>

    W dniu 31.12.2014 o 21:16, ALEX Alpha MR pisze:
    > Witam
    >
    > Zna ktoś numer do centrum wiadomości sms w nju? Ten numer który
    > umożliwia wysyłanie smsów w ogóle?

    +48501200777

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2015-01-02 15:26:04
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-12-31 o 22:55, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

    > +48501200777

    THX. Orange ma taki sam?
    ATSD pierwszy raz "wyparował" mi ten numer z SIMa.

  • 4. Data: 2015-01-04 16:43:00
    Od: h...@g...com

    Dokladnie obie maja ten sam numer.