  • 1. Data: 2015-01-01 14:40:15
    Temat: Tak-Tak
    Od: badabum <badaUSUŃ@go2.pl>

    Moja mama ma taryfę w Tak-Taku. Co miesiąc ściągają jej 3 zł za
    ważność konta. Obecnie ważność konta ma do 2016 roku. I teraz pytanie
    czy można zrezygnować z tch 3 zł, jakie będą konsekwencje rezygnacji
    tzn. do kiedy będzie ważne konto i co z kasą jaka jest na koncie.

  • 2. Data: 2015-01-01 22:37:54
    Temat: Re: Tak-Tak
    Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl>

    Użytkownik "badabum" <badaUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy można zrezygnować z tch 3 zł, jakie będą konsekwencje rezygnacji
    > tzn. do kiedy będzie ważne konto i co z kasą jaka jest na koncie.

    Nie sądzisz kolego że pogmatwałeś ;) "...Co miesiąc ściągają jej 3 zł za
    ważność konta. Obecnie ważność konta ma..."

    Te 3 zł to jest opłata za jakąś usługę, sądzę że jak wejdziesz w dane konta
    to tam będzie figurować za co. Może nawet w byle jakim punkcie rozszyfruja
    co i jak. Pewnie nawet będzie można z ich pomocą to deaktywować.
    Powodzenia

  • 3. Data: 2015-01-01 22:53:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-01 o 22:37, keramp z Pyrlandii pisze:
> [...]
    > konta to tam będzie figurować za co. Może nawet w byle jakim punkcie
    > rozszyfruja co i jak. Pewnie nawet będzie można z ich pomocą to

    Wszystko ok, roczna ważność konta w demobilu kosztuje 3 zeta miesięcznie.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-01-01 23:16:39
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 01 Jan 2015 14:40:15 +0100, badabum <badaUSUŃ@go2.pl> wrote:

> [...]
    >czy można zrezygnować z tch 3 zł, jakie będą konsekwencje rezygnacji
    >tzn. do kiedy będzie ważne konto i co z kasą jaka jest na koncie.

    Nie pamiętam dokładnie, ale już tu kiedyś o tym pisałem mianowicie w
    niektórych starych taryfach po dezaktywacji rocznej ważności konta nic
    się nie działo, pozostawała ważność konta na wychodzące przed
    dezaktywacją.
    W nowych taryfach dezaktywacja rwk powoduje skrócenie ważności konta
    do 30 dni z tego co pamiętam.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-01-02 00:04:34
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 22:53, Liwiusz pisze:

    > Wszystko ok, roczna ważność konta w demobilu kosztuje 3 zeta miesięcznie.

    roczna ważność konta
    kosztuje 3 zeta
    miesięcznie.

    roczna ważność konta
    kosztuje
    miesięcznie.

    Czy tylko dla mnie to nie ma sensu?

  • 6. Data: 2015-01-02 00:45:05
    Od: badabum <badaUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Thu, 01 Jan 2015 23:16:39 +0100, dizel <x...@x...xx> napisał:

    >W nowych taryfach dezaktywacja rwk powoduje skrócenie ważności konta
    >do 30 dni z tego co pamiętam.

    Właśnie tego się obawiam.

    --

    Pzdr.

  • 7. Data: 2015-01-02 00:58:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    PlaMa wrote:

    > roczna ważność konta
    > kosztuje 3 zeta
    > miesięcznie.
    >

    > roczna ważność konta
    > kosztuje
    > miesięcznie.
    >

    > Czy tylko dla mnie to nie ma sensu?

    nie tylko ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2015-01-02 02:58:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "badabum" m...@4...com

    > Właśnie tego się obawiam.

    Możesz przenieść numer tam, gdzie ,,roczną ważność''
    masz za free, lub prawie za free.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-01-02 03:44:30
    Od: badabum <badaUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2015 02:58:11 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Możesz przenieść numer tam, gdzie ,,roczną ważność''
    >masz za free, lub prawie za free.

    Mam telefon w T-Mobile z "bezpłatnymi" połączeniami do mamy, więc
    raczej odpada.

    --

    Pzdr.

  • 10. Data: 2015-01-02 07:49:26
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 02 Jan 2015 00:45:05 +0100, badabum <badaUSUŃ@go2.pl> wrote:

    >Właśnie tego się obawiam.

    We frii i jump na pewno skróci ważność konta. W starych taryfach typu
    hot nic nie powinno się zmienić po dezaktywacji usługi.