eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSS do PLAY - problem › SS do PLAY - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Piotr Kempa" <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: SS do PLAY - problem
    Date: Thu, 2 Jul 2009 09:20:22 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <h2hu4l$jh3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1246526422 20003 172.20.26.234 (2 Jul 2009 09:20:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Jul 2009 09:20:22 +0000 (UTC)
    X-User: peter86
    X-Forwarded-For: 83.4.178.254
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:975124
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Kilka dni temu podpisałem papiery na przeniesienie numeru z sieci Sami Swoi do
    PLAY'a. Przed wczoraj dostałem informację, że mogę już odebrać w salonie kartę
    SIM, a tym samym spokojnie sobie oczekiwać na aktywację numeru w nowej sieci,
    która ma/miała nastąpić 2 lipca (w tym dniu numer miał by wyłączony w sieci
    Plus/Sami Swoi i "włączony" do sieci Play).
    Z racji zabiegania dopiero wczoraj udałem się do salonu sprzedaży (tak na
    marginesie to czy we wszystkich salonach PLAY'a spotykacie się z taką
    arogancją względem klienta jak i olewającym podejściem do niego?) i odebrałem
    starter za 9 zł. Włożyłem kartę PLAY'a do aparatu i... i zająłem się swoimi
    sprawami z nadzieją, że tak jak zapowiedziano mi w SMSach itp. numer w SS
    zostanie wyłączony 2 lipca i zacznie działać w PLAY'u.
    Wszystko wydaje się proste, ale:
    1. Karta Swoi Swoi przestała się logować do sieci w dniu wczorajszym (1 lipca)
    około godziny 22.
    2. Karta PLAY nie loguje się do tej pory do sieci.

    Czy taka sytuacja jest normalna?
    Czy mam się już niepokoić?
    Kiedy i gdzie najlepiej interweniować w przypadku takich "jaj"? ;)

    Pozdrawiam, dziękując za wszelką pomoc.

    PS.
    Dodam na marginesie, że na specjalnej stronie PLAY'a gdzie mamy podgląd jak
    wygląda procedura przenoszenia naszego numeru jestem na 4 etapie tj. tym co po
    odebraniu karty sim przez klienta numer powinien się zalogować (w dniu
    ustalonym przez operatora) do nowej sieci. Niestety jak widać tak się nie
    dzieje :(

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: