  • 1. Data: 2023-12-07 17:55:30
    Temat: STM32F411RET6U
    Od: Jacek Studziński <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    czym się różnią STM32F411RET6 od STM32F411RET6U? Ten pierwszy jest
    wszędzie dostępny, ten drugi (z U na końcu) jest tylko na płytkach NUCLEO.
    Pozdrawiam
    JS

  • 2. Data: 2023-12-08 10:18:13
    Temat: Re: STM32F411RET6U
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 07/12/2023 16:55, Jacek Studziński wrote:
> [...]
    > czym się różnią STM32F411RET6 od STM32F411RET6U? Ten pierwszy jest
    > wszędzie dostępny, ten drugi (z U na końcu) jest tylko na płytkach NUCLEO.

    Sprzętowo raczej niczym.

  • 3. Data: 2023-12-08 13:03:33
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    W dniu 07.12.2023 o 17:55, Jacek Studziński pisze:
> [...]
    > czym się różnią STM32F411RET6 od STM32F411RET6U? Ten pierwszy jest
    > wszędzie dostępny, ten drugi (z U na końcu) jest tylko na płytkach NUCLEO.

    Wg dokumentacji na tym miejscu powinna być litera oznaczająca formę
    opakowania.

    Brak lub TR czyli try/tube or tape/reel.
    "U" może być kodem specjalnym - do zastosowania wew.

    Mogę się też mylić sromotnie.

    Jeżeli chcesz bardzo wiedzieć. Skontaktuj się z firmą Masters.
    Oni chyba są przedstawicielem krajowym ST. Powiedzą.

    Poniżej przygody z cyklu starych ludzi:

    Kiedyś miałem podobną sytuację. Próbowałem połączyć radiowo CC1310.
    Jeden na Eval kicie drugi na własnym PCB.

    Ten sam soft. Komunikacji brak.

    Działało natomiast w konfiguracji Eval kit - Eval kit oraz własne PCB -
    własne PCB.

    Coś było inaczej w procesorze na eval kicie.
    Inna maska ? Inny ROM ? Nie doszedłem co takiego.

    Powyższa historia pokazuje , że to co jest na eval kitach może być różne
    od produktu końcowego.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 4. Data: 2023-12-08 19:14:06
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2023-12-08 o 13:03, Adam Górski pisze:

> [...]
    > Inna maska ? Inny ROM ? Nie doszedłem co takiego.
    >
    > Powyższa historia pokazuje , że to co jest na eval kitach może być różne

    Dzięki za info. Tak podejrzewałem. Tu mam problem, że na NUCLEO wszystko
    chodzi a na własnym PCB zdycha wewnętrzny (!) clock w takcie wykonywania
    programu.
    Pozdrawiam
    JS