  • 1. Data: 2010-11-25 16:15:24
    Temat: SUV w mieście
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Podzielicie się swoimi przemyśleniami na temat wszelkiego rodzaju
    Pick-Upów i SUV w warunkach miejskich? Czy rzeczywiście są tak złe i
    wyrządają nam tyle szkód? Czy to znów czcze argumentacja pseudo
    ekologów? Liczę na ożywioną wymianę zdań, które nie przerodzą się w
    jakże modną pyskówkę.

  • 2. Data: 2010-11-25 16:24:11
    Temat: Re: SUV w mieście
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyrządają nam tyle szkód? Czy to znów czcze argumentacja pseudo ekologów?
    > Liczę na ożywioną wymianę zdań, które nie przerodzą się w jakże modną

    IMHO szkoda polega głównie na zabieraniu cennego miejsca. Nie przypominam
    sobie, abym widział parkującego SUVa, z którego wysiada więcej niż 1 osoba,
    no góra 2 (czasami). Ja Tico nieraz stawiam kilkadziesiąt/-set metrów od
    celu bo mam skrupuły zastawić np. kawałek chodnika, a niektórzy ładują się
    tymi krowami dosłownie gdzie popadnie.

    Ale tak naprawdę to chyba najwięcej zależy nie od samego auta, tylko od tego
    czy między kierownicą a fotelem w czasie jazdy i parkowania pracują jakieś
    szare komórki...

    --
    pzdr, Eli

  • 3. Data: 2010-11-25 16:25:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 16:24:11 +0100, Eli napisał(a):

    > Ale tak naprawdę to chyba najwięcej zależy nie od samego auta, tylko od tego
    > czy między kierownicą a fotelem w czasie jazdy i parkowania pracują jakieś
    > szare komórki...

    No ale jakby pracowały, to nie kupiłby suva i koło się zamyka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-11-25 16:30:08
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Eli"

> [...]
    >
    > Ale tak naprawdę to chyba najwięcej zależy nie od samego auta, tylko
    > od tego czy między kierownicą a fotelem w czasie jazdy i parkowania

    Hehe, pewnie chodzi Ci o to jak ktoś tu już ładnie napisał "sterowanie
    opare na białku", to tak trochę obok, ale coś w tym jest ;-)

    Wracając do meritum - nie zauważam aby ponad 5 metrowy mercedes i inne
    tego typu limuzyny wzbudzały tyle emocji, SUV-y sa zazwyczaj krótsze -
    czy chodzi w takim razie o wysokość auta - to pachnie mi już jakimś
    absurdem.

  • 5. Data: 2010-11-25 16:44:07
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > wyrządają nam tyle szkód? Czy to znów czcze argumentacja pseudo ekologów?
    > Liczę na ożywioną wymianę zdań, które nie przerodzą się w jakże modną

    Ja widzę następującą zaletę - jak szalejący młodzieniec w 20-letnim BMW 318i
    staranuje Cię w Cinquecento czy innym Daewoo Tico, to możesz skończyć z
    poważnymi obrażeniami. A jak staranuje Cię w solidnym SUVie, to masz szanse
    wyjść bez szwanku.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 6. Data: 2010-11-25 16:44:27
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 25/11/2010 15:30, Przemysław Czaja wrote:

> [...]
    > tego typu limuzyny wzbudzały tyle emocji, SUV-y sa zazwyczaj krótsze -
    > czy chodzi w takim razie o wysokość auta - to pachnie mi już jakimś

    Bo to jest absurd! Jezdze na codzien Seatem Alhambra. Nie dalej jak
    wczoraj przyparkowalem obok Passata. Stalismy rowno przy scianie, nie
    bez zdziwienia odkrylem ze Passat jest wyraznie dluzszy od mojego.
    No ale Eli zanim by uzy "bialka" i miarki, uzylby zapewne krzyza i mnie
    najpierw ukrzyzowal...

  • 7. Data: 2010-11-25 16:45:47
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 25/11/2010 15:44, go! wrote:
    PS. Wysiadlem z samochodu sam, nie woze do pracy dzieci i zony, a na dwa
    samochody w rodzinie mnie nie stac.

  • 8. Data: 2010-11-25 16:45:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 16:44:07 +0100, =Marcos= napisał(a):

> [...]
    > poważnymi obrażeniami. A jak staranuje Cię w solidnym SUVie, to masz szanse

    tyle, że mniejsze niż w tańszym od tego suv-a aucie klasy średniej.
    SUVy notorycznie wypadają niezbyt dobrze w crash-testach. Oczywiście lepiej
    niż Tico, ale nawet skuter wyjdzie lepiej w crash teście niż Tico.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-11-25 16:46:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 15:44:27 +0000, go! napisał(a):

    > Bo to jest absurd! Jezdze na codzien Seatem Alhambra. Nie dalej jak
    > wczoraj przyparkowalem obok Passata. Stalismy rowno przy scianie, nie

    Alhambra suvem? Gdzie ci się udało taką przeróbkę zrobić? I ile kosztowała?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-11-25 16:47:47
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 25/11/2010 15:46, Waldek Godel wrote:

    > Alhambra suvem? Gdzie ci się udało taką przeróbkę zrobić? I ile kosztowała?

    Wiesz dobrze o co chodzi. Alhambra wydaje sie wieksza niz wiekszosc SUVow