  • 1. Data: 2021-07-13 18:01:02
    Temat: SUVy dobre som
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Siedzimy WYŻEJ niż wszyscy:

    https://www.sadistic.pl/po-prostu-nie-zauwazyl-vt542
    575.htm

    ... i gówno widzimy

  • 2. Data: 2021-07-13 18:10:04
    Temat: Re: SUVy dobre som
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-07-13 o 18:01, Peter pisze:
    > Siedzimy WYŻEJ niż wszyscy:

    no właśnie tego totalnego śmiecia i gówna jest już tyle na drogach, że
    "wyżej niż wszyscy" przestało być jakimkolwiek plusem wyznawców
    miejskich wysokich śmietników.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-07-13 18:14:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.07.2021 o 18:01, Peter pisze:
    > Siedzimy WYŻEJ niż wszyscy:
    >
    > https://www.sadistic.pl/po-prostu-nie-zauwazyl-vt542
    575.htm

    > ... i gówno widzimy

    Ale jakby zamiast SUV-a była to Scania, to już jest OK?

  • 4. Data: 2021-07-13 18:18:18
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-07-13 o 18:14, nadir pisze:

    575.htm

    > Ale jakby zamiast SUV-a była to Scania, to już jest OK?

    Jak najbardziej.

    Parkingi podziemne i garaże mamy trochę za niskie na Scanie, więc nikt
    by się tam Scanią nie pakował czyli dzieciaka nie rozjechał.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2021-07-13 18:21:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.07.2021 o 18:18, Irokez pisze:

    > Jak najbardziej.
    >
    > Parkingi podziemne i garaże mamy trochę za niskie na Scanie, więc nikt
    > by się tam Scanią nie pakował czyli dzieciaka nie rozjechał.

    Ja tam parkingu podziemnego nie widzę, ale niech będzie. Czy parking
    podziemny jest miejscem do zabawy dla takiego dziecka?

  • 6. Data: 2021-07-13 18:45:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-07-13 o 18:21, nadir pisze:

    > Ja tam parkingu podziemnego nie widzę, ale niech będzie. Czy parking
    > podziemny jest miejscem do zabawy dla takiego dziecka?

    Sugeruję tylko, że nie będziemy jeździć Scanią na zakupy do Biedronki.
    SUV'y miejskie to syf, gówno, ścierwo. Powinno być zakazane poruszanie
    się tym na takich samych zasadach jak TIR'y.
    Miałem okazję zrobić 2 tysiące kilometrów Quasquai'em i nadaje się to
    wyłącznie poza miasto. Jaką trzeba mieć psychikę konstruktora, aby robić
    coś takiego z tak ograniczoną widocznością, żeby trzeba było montować 4
    kamery dla orientacji jak w czołgu, i finalnie skategoryzować to jako
    miejski suv? Tak, 4 kamery, pod lewym i prawym lusterkiem, z przodu i z
    tyłu automatycznie się odpalały i wyświetlały dookoła teren na ekranie
    konsoli, żeby podczas parkowania ogarnąć przeszkody czy też przy
    skręcaniu w prawo na skrzyżowaniu nie zgarnąć przechodnia. Pierwszy raz
    miałem odruch wstawania w aucie aby zaglądnąć czy kogoś nie zgarniam, a
    ja raczej z tych wysokich.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2021-07-13 18:55:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Musiałeś to zalinkować? musiałeś?

    Od dwóch lat ujeżdżam fiata Sedici. Nie chciałem siedzieć wyżej ale mieć
    prześwit + 4x4.
    To "wyżej" w normalnym użytkowaniu nic nie daje. Tak samo wygodnie
    wysoko siedzienie mam w Sirionie ;-)
    Za to właśnie nie widzę DOŁU czy przy parkowaniu czy jak na 4 pasmowej
    "estakadzie" obok mnie jedzie jakie sportowe niskie coś.
    Zaczyna mnie to wkur...ć
    Mam się okamerować? ;-)

  • 8. Data: 2021-07-13 18:58:11
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-07-13 18:45, Irokez wrote:
    [...]
    > Miałem okazję zrobić 2 tysiące kilometrów Quasquai'em i nadaje się to
    > wyłącznie poza miasto.
    Już miałem napisać, że suwy do niczego się nie nadają (bo ani na
    autostradę, ani do lekkiego off-road-u), ale jednak właśnie do miasta
    się nadają. :-) Pod wysoki krawężnik można podjechać bez kaleczenia
    zderzaka, i co jest ważne teraz, w czasie podtopień, można głębiej
    brodzić na zalanych ulicach. :-D

  • 9. Data: 2021-07-13 19:11:01
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-07-13 o 18:55, _Master_ pisze:
> [...]
    > Za to właśnie nie widzę DOŁU czy przy parkowaniu czy jak na 4 pasmowej
    > "estakadzie" obok mnie jedzie jakie sportowe niskie coś.

    Zrób jak w Quasquai. Włączał mi się alarm i kamera jak się zbliżałem do
    czegokolwiek po lewej czy prawej. Na tyle upierdliwie że wygrywało to
    ścierwo trawę na pasie rozdzielającym autostradę gdy jechałem lewym
    pasem a ta akurat bujna była. Wartość dodana to że mógł to być jednak
    jakiś mały roadster więc może pomóc.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2021-07-13 19:16:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Irokez,

    Tuesday, July 13, 2021, 6:45:02 PM, you wrote:

> [...]
    > skręcaniu w prawo na skrzyżowaniu nie zgarnąć przechodnia. Pierwszy raz
    > miałem odruch wstawania w aucie aby zaglądnąć czy kogoś nie zgarniam, a

    Kamery 360° masz teraz zarówno w plaskatym Stingerze, jak i w malutkim
    Jazzie. Wygoda.

    --
    Best regards,
    RoMan