  • 1. Data: 2021-07-11 12:42:57
    Temat: Turcja - uważamy na pasach (drastyczne)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    https://www.haberturk.com/video/haber/izle/antalyada
    -polonyali-turistlerin-feci-olumu/728996

    O sprawie jako pierwszy poinformował turecki portal Antalya Sokak Haber. Z
    wpisu serwisu w mediach społecznościowych wynika, że w wypadku zginęli polscy
    turyści - kobieta (24 lata) i mężczyzna (29 lat).

    Tragiczny wypadek w Turcji. Nie żyją turyści z Polski
    Ambasada RP w Ankarze potwierdziła te doniesienia w polsatnews.pl. Portal
    podaje, że Polacy wracali z zakupów do hotelu, gdy doszło do tragicznego
    wypadku. Kierowca został zatrzymany przez żandarmerię. Trwa dochodzenie w
    sprawie.

  • 2. Data: 2021-07-11 13:48:40
    Temat: Re: Turcja - uważamy na pasach (drastyczne)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 11 Jul 2021 12:42:57 +0200, r...@k...pl

    > O sprawie jako pierwszy poinformował turecki portal Antalya Sokak Haber. Z
    > wpisu serwisu w mediach społecznościowych wynika, że w wypadku zginęli polscy
    > turyści - kobieta (24 lata) i mężczyzna (29 lat).

    Jak ktoś wsiadł z samolotu do autokaru i nie zachlał na pokładzie to
    wniosek z tematu sam wypływa tuż po wyjeździe z obszaru lotniska. Oni
    jeżdżą jak totalni debile, często bez świateł w nocy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2021-07-11 14:51:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-07-11 o 13:48, Myjk pisze:
> [...]
    > wniosek z tematu sam wypływa tuż po wyjeździe z obszaru lotniska. Oni
    > jeżdżą jak totalni debile, często bez świateł w nocy.

    Wszystko zgoda tylko że w tym konkretnym wypadku zabił Niemiec turysta
    który wypożyczył na miejscu auto. Albo był pijany albo naćpany bo
    zatrzymał się podobno po 200m.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2021-07-11 18:59:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-07-11 o 14:51, Janusz pisze:

    > Wszystko zgoda tylko że w tym konkretnym wypadku zabił Niemiec turysta
    > który wypożyczył na miejscu auto. Albo był pijany albo naćpany bo
    > zatrzymał się podobno po 200m.

    Zabiła głupota i polskie media od lat wmawiające pieszym że
    mają zawsze i wszędzie pierwszeństwo bez patrzenia na prawa fizyki.
    Więc znaleźli wreszcie to przejście gdzie trzeba było najpierw
    się rozejrzeć a dopiero potem na nie wejść.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2021-07-11 19:47:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-07-11 o 18:59, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Więc znaleźli wreszcie to przejście gdzie trzeba było najpierw
    > się rozejrzeć a dopiero potem na nie wejść.

    A to tak, też mnie to wkur#ia, ale czytając o wypadku myślałem że to
    jakiś miejscowy a tu niespodzianka :)

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2021-07-12 11:18:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]

    >tragicznego
    >wypadku. Kierowca został zatrzymany przez żandarmerię. Trwa

    Ale co - nowa moda wsrod pieszych dala efekty, czy kierowca jakos
    drastycznie pojechal?

    O ile pamietam jakies bardzo stare doniesienia, to przy wypadku
    smiertelnym w Turcji rzekomo byla obowiazkowo uznawana wina obu
    kierowcow, czy w tym przypadku - jednego.
    W % wiekszym lub mniejszym, jak to sad uznal. 1% przy odszkodowaniu za
    zycie ... tez sporo, ale OC placi.

    J.

  • 7. Data: 2021-07-12 15:06:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-07-2021 o 13:48, Myjk pisze:
> [...]
    > wniosek z tematu sam wypływa tuż po wyjeździe z obszaru lotniska. Oni
    > jeżdżą jak totalni debile, często bez świateł w nocy.

    Ale na pasach mają pierwszeństwo.
    Warto o tym pamiętać.