  • 21. Data: 2011-10-31 22:05:09
    Temat: Re: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2011-10-31 22:41, Arni pisze:

    > ironia to musi Cie chyba w tyłek kopnąc zebys ja zauwazył.

    Mam zacząć używać emotikonów?

    > Zresztą kolejna odpowiedz pytajacego utwierdza mnie w tym, zeby ten
    > wątek zasponsorowała u mnie literka K. Szkoda czasu.

    Ja się mu nie dziwię. Może jakiś nerwowy rocznik. Kilkanaście postów w
    wątku, i żadnego, łącznie z moimi, na temat.

    weFAQ&v=qvj .

    > no to by było rzeczywiscie na temat, przeciez wiekszosc forumowiczów
    > nie ma pojecia co to sa newsy, nie przeczyta tego z powodów jakie
    > podałem i nie zrozumie.

    Jesteś człowiekiem małej wiary.

    > A ja nie mam misji nawracania nikogo.

    To po co odpowiadałeś na posta ASG?

    > dziekuje, zapisze to sobie i zacytuje w odpowiednim czasie. Łudzisz
    > sie jeszcze ze to cos da? bo ja tu zbyt długo jestem i zbyt wiele
    > widziałem.

    Łudzę się. Zawsze warto spróbować po dobroci, albo nie odzywać się wcale.

    > a da się? No widzisz, moja misja sie skonczyła, niech teraz ktos
    > przejmie pałeczkę.

    Posadzić Ci na grobie orchidee?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 22. Data: 2011-10-31 22:10:54
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2011-10-31 22:58, ASG pisze:
> [...]
    > Bynajmniej nie wiedziałem. Fakt nie powinienem tak pisać jak napisałem
    > bo stworzyłem bełkot. Problem jaki mam to jak już Wszyscy wiecie jest z
    > silnikiem DR 750 Big . Przyznałem się że zalałem go NITRO MENATEM . Po
    > tym akcie udało mi sie go odpalić ponownie już po oczyszczeniu przewodów
    > paliwowych. Nie ruszałem gaźników. Czy jest ktoś kto umiał by mi
    > odpowiedzieć czy też podpowiedzieć: czy przypadkiem to nie spowodowało
    > obecnych objawów ? TAK LEPIEJ ;) spox tak chyba powinienem zacząć - a
    > nie wszyscy na mnie skoczyliście zamiast jak ten ktoś, podpowiedzieć jak

    Przepraszam za kolejny offtop ale nie mogę się powstrzymać. Arni, łyso
    Ci teraz?

    Ja niestety Ci nie pomogę, gdyż mechanik ze mnie jak z koziej dupy
    trąba, ale jak uzbroisz się w odrobinę cierpliwości, to pewnie ktoś Ci
    coś podpowie, chociaż sytuacja nie jest raczej typowa.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 23. Data: 2011-10-31 22:22:03
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    zefir pisze:

    > Przepraszam za kolejny offtop ale nie mogę się powstrzymać. Arni, łyso
    > Ci teraz?

    a czemu ma być? czyzbym nie mial racji?

    Teraz moge spokojnie odpowiedziec koledze ASG:
    Zalanie gazników takim czyms powoduje rozpuszczenie elementow gumowych.
    Bez rozbiórki gaźnika sie nie objedzie bo z tego co piszesz oczysciłes
    tylko przewody i być moze filtr (jesli masz). Niestety dysze w gaźnikach
    mają znacznie mniejsze przekroje wiec zatykają sie natychmiast.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 24. Data: 2011-10-31 22:32:22
    Od: ASG <adam775@_NOSPAM_op.pl>

> [...]

    > trąba, ale jak uzbroisz się w odrobinę cierpliwości, to pewnie ktoś Ci
    > coś podpowie, chociaż sytuacja nie jest raczej typowa.

    Przepraszam że tak napisałem - na prawde nie wiedziałem jakie tu są reguły
    - pisalem jak do kumpla - tak mi sie wydawało - widać mylnie! nie miałem
    nikogo na myśli urazić. Ale faktycznie pisałem pod emocjami wiec tak
    wyszło jak wyszło. Nie ma co sie gniewać , ja nie wiedziałem .Nawet nie
    wiedziałem ze to ni ejest forum SIKACZA a jakieś inne: wybaczcie : nie
    wiedziałem po prostu! ! ! Zapodałem pytanie;(. Kocham ten motor jest
    niesamowicie fajny w terenie. Radzi sobie jak poczytałem na ścigaczu: to
    wszystko sie sprawdziło co miałem u siebie wobec odczuć co do tej
    WSPANIAŁEJ maszyny. Niezniszczalny , wytrzymały, odporny, prosty w
    obsłudze. Mam jeszcze intrudera 1500 i 3 szt mitsubishi więc uwierzcie że
    nie jestem laikiem co do marki japońskich prod. Wybaczcie za formę
    pisowni. Nie wiedziałem że robie źle! ;( . Teraz mi głupio że
    odszczekiwałem. Myślałem że jestem na swoim podwórku! ! ! WYBACZCIE - za
    słowa debile etc. Są zasady i trzeba ich przestrzegać , nie wiedziałem
    jakie są TU więc pisałem jak mi sie podobało! Nie mając na prawde na myśli
    obrażania kogokolwiek! ! ! to tyle z mojej str pozdrawiam

  • 25. Data: 2011-10-31 23:57:27
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    ASG wrote:

    > jak żyje takiego prostactwa nie widziałem ;| Jedno pyt! Padło a ci sie
    > uwzięli na pisownie BUAHAHAHA

    Na składnię raczej...

> [...]
    > CZY OSTATECZNIE INTERPUNKCJA ! ! ! ! ? ? ? MOŻE SIĘ MYLĘ ALE SIE WQRWIŁEM
    > BO CZEGOŚ TAKIEGO JESZCZE NIE SPOTKAŁEM NA ŻADNYM FORUM - BY ZADAJĄC
    > PROSTE PYTANIE O SILNIK DOSTAĆ KILKANAŚCIE POSTÓW ODNOŚNIE STYLISTYKI
    > WYPOWIEDZI I JEJ NIESTETY MYLNEJ INTERPRETACJI ZE KOGOŚ CHCIAŁEM URAZIĆ !
    > ! !PO PROSTU RZUCIŁEM PYTANIEM! PROSIŁEM O POMOC A DOSTAŁEM : OWSZEM POMOC
    > ALE NIE W TEMACIE MECHANIKI A POLONISTYKI - RESZCIE DEBILNYCH ODP D Z I Ę
    > K U J Ę ! NIE INTERESUJĄ MNIE ONE
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !

    Żenujące...

    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze, raz na motorze :D

  • 26. Data: 2011-11-01 08:34:33
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    Ty to naprawde masz małego kutasa siurku...

  • 27. Data: 2011-11-01 09:42:55
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-31 22:02, Jacot pisze:

    > Szacunku też już nigdzie nie uczą. I w ogóle niczego, wiec się nie
    > dziw. Ciesz się, że portwela nie kazał oddać.

    Co to jest "portwel" ?

    BPNMSP
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 28. Data: 2011-11-01 11:06:46
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    Magic wrote:

    > Co to jest "portwel" ?
    >
    > BPNMSP

    Ja wiem co to jest "portwein" :)

  • 29. Data: 2011-11-01 12:29:25
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-31 22:47, ASG pisze:
> [...]
    > jak pomagają sobie w PL kolesie - jebią sie jak psy bo ktoś nie używał
    > interpunkcji a zadał pyt ! I go zatłukli motykami z miejsca

    Bo to sa precle, jak nalezycie sie nie przedstawisz z zyciorysu przy
    okazji podlizujac to podpadasz z miesca. Wrzuc na luz, zapytaj potulnie
    pytanie opisujac problem lub poszukaj przyczyny sam... Moze bedzie
    efektywniej niz marnowanie czasu przed kompem.

    Pzdr
    PS: Jacot, piatka "z plusem" za doskonaly cytat ;)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 30. Data: 2011-11-01 13:10:13
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    marider <2...@g...pl> napisała rzekomo

    > okazji podlizujac to podpadasz z miesca. Wrzuc na luz, zapytaj potulnie
    > pytanie opisujac problem lub poszukaj przyczyny sam... Moze bedzie
    > efektywniej niz marnowanie czasu przed kompem.

    Ale w tym watku juz padla odpowiedz.
    I to ze strony tego, co sie czepnal.

    --
    Jasio