  • 1. Data: 2009-12-12 09:53:54
    Temat: SV 1000 - golas czy z owiewką?
    Od: uuki <u...@g...com>

    Witajcie,

    Pomożecie? Zasadniczą różnicę znam, ale może jeździliście na tych
    sprzętach i wiecie coś więcej. W moim przypadku, 60% to trasa (130km),
    40% miasto. Wersja z owiewką zdaje się mieć bardzo nisko manetki.
    Golas z kolei będzie wiał, ale może jest słusznym kompromisem? Pytam,
    bo chcę kupić.

    Ł.

  • 2. Data: 2009-12-12 18:42:19
    Temat: Re: SV 1000 - golas czy z owiewką?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 12 Dec 2009 01:53:54 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za uuki
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > 40% miasto. Wersja z owiewką zdaje się mieć bardzo nisko manetki.
    > Golas z kolei będzie wiał, ale może jest słusznym kompromisem? Pytam,

    Zrobilem ponad 10kkm na wersji S i nigdy nie zamienilbym jej na wersje N.
    Jezeli chodzi o polozenie manetek to moim zdaniem nie ma tragedii podczas
    przeciskania sie w korkach. Natomiast owiewka chroni na prawde dobrze
    przed naporem wiatru (mam ok 180cm wzrostu), a sama pozycja jest na tyle
    wygodna ze z bananem na twarzy zsiadalem z motocykla po kilkuset
    kilometrach. Tak wiec ze swojej strony polecam wersje S, na N nie
    jezdzilem ale przejezdzilem dwa sezony na nakedzie, wiec jakistam poglad
    na kwestie owiewki mam.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2009-12-12 20:33:00
    Od: Meri <p...@o...eu>

    Witam,

    Kilka lat śmigam na SV 1000 S. Nie jeździłem wprawdzie N'ką, ale jeśli
    większość będziesz jeździł w trasie no to siłą rzeczy S'ka będzie
    zdecydowanie lepsza. Jeśli chodzi o poręczność to jest to bardzo lekki
    motocykl i w korkach śmiga bardzo dobrze z tym nie ma najmniejszych
    problemów. Co więcej N'ka w trasy będzie się moim zdaniem mało nadawać,
    bo SV ma taką charakterystykę, że na 6 można jechać od około 130 km/h na
    godzinę, a i tak silnik pracuje na prawie jałowych obrotach, gwałtownie
    wtedy nie przyśpieszysz, wymaga redukcji. Na N'ce takie prędkości >130
    km/h to już będzie walka o przetrwanie jak na każdym nakedzie.
    Generalnie SV do miasta nadaje się tak mniej więcej, bo wrzucić 3 bieg
    to już wielka radość.

    uuki pisze:
    [...]

    --
    MERI (Łódź) - Piotr Napieraj
    Srebrny SV1S

  • 4. Data: 2009-12-13 18:51:57
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 12 Gru, 21:33, Meri <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    > km/h to już będzie walka o przetrwanie jak na każdym nakedzie.
    > Generalnie SV do miasta nadaje się tak mniej więcej, bo wrzucić 3 bieg

    ...co Ty wygadujesz Piotruś...? ...jaka walka na nakedzie przy
    130? ... do 160-170 jest spokój ducha i cisza mentalna... walka
    zaczyna się od 180 w górę... wtedy zaczyna konkretniej dmuchać... a
    tak normalnie kontemplujesz sobie te.. no, okoliczności przyrody...
    tak więc kolego uuki - jak tam Ci pasuje, albo który Ci się bardziej
    podoba ;-) tego bierz.
    Zrobiłem na SV1000S prawie 30kkm i nadaje się i do miasta i nie do
    miasta i na wieś i do przelotów rzędu 1000km dziennie non-sto i do
    zabawy i do dostojnego gulgotania ;-) bardzo fajny motocykl i dobry
    wybór! ;-)

    Pozdro!
    Bart z Uc aka Dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 5. Data: 2009-12-13 19:51:52
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Bart z Uc" <b...@p...onet.pl> napisał

    > jaka walka na nakedzie przy 130? ... do 160-170 jest spokój ducha
    > i cisza mentalna... walka zaczyna się od 180 w górę... wtedy zaczyna
    > konkretniej dmuchać...

    I kladziemy sie na zbiorniku dalej przyspieszajac. Przekraczajac
    220 na nakedzie doznaje sie niezwyklego blogostanu, uczucia duchowego i
    fizycznego zespolenia z maszyna a rozedrgana jazn zaczyna zespalac sie
    z istota absolutu...230..nirwana... :))
    Tak serio - szybka jazda nakedem to frajda jedyna w swoim rodzaju:)
    Ale nie na dluzszym dystansie!

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2009-12-13 20:02:15
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 13 Gru, 20:51, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:
    > z istota absolutu...230..nirwana...    :))
    > Tak serio - szybka jazda nakedem to frajda jedyna w swoim rodzaju:)
    > Ale nie na dluzszym dystansie!

    ... można, ...można Hink'u ;-) spokojne, bez dupościsku można jeździć
    nakedem naprawdę szybko (pow 220-230... spokojnie) nie będąc
    rozpłaszczonym jak żaba na zbiorniku ;-) i masz rację niewątpliwie to
    frajda jedyna w swoim rodzaju, tyle, że nie dla "dziewczynek" ;-) -
    uczucie podobne do popychania klatką piersiową kiosku Ruch'u ;-)
    robiłem w tym roku parę takich przelotów po 900-900kilkadziesiąt km
    nakedem, z prędkościami "szybkimi" ;-) i prócz męczącego hałasu, nie
    ma problemu ;-) ok, przy nie sprzyjającym wietrze wiejącym pod kątem
    targa łbem niemiłosiernie, aly wystarczy ustawić inaczej baniak do
    wiatru i daje radę ;-) ...

    sorki za offtopic - dalej twierdzę, że literek w SV to bardzo fajny
    motocykl zarówno S jak i N - a wybór - to rzecz gustu, upodobań i
    indywidualnych preferencji ;-)

    Pozdro!
    Bart z Uc aka Dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 7. Data: 2009-12-14 20:29:16
    Od: uuki <u...@g...com>

    Dzięki wielkie Panowie, chyba zostanę przy wersji S. Jednak ostateczny
    decyzja jak zwykle będzie zależeć od stanu technicznego.

    > --
    > MERI (Łódź) - Piotr Napieraj
    > Srebrny SV1S

    Piotrek, ja też jestem z Łodzi, będę teraz w weekend, jeśli to nie
    problem, to może mógłbym do Ciebie podjechać, porozmawiać i
    przymierzyć się do SV? Do najbliższej sensownej sztuki na sprzedaż mam
    niestety 150km :(

  • 8. Data: 2009-12-15 18:09:04
    Od: Meri <p...@o...eu>

    Bart z Uc pisze:
    > ....co Ty wygadujesz Piotruś...? ...jaka walka na nakedzie przy
    > 130? ... do 160-170 jest spokój ducha i cisza mentalna... walka
    Tak :) no to zależy kto ma jakie, że tak powiem rączki ;)

    > zaczyna się od 180 w górę... wtedy zaczyna konkretniej dmuchać... a
    No przy tej prędkości to już od 20 km\h mnie nie ma :)

    > tak normalnie kontemplujesz sobie te.. no, okoliczności przyrody...
    Się zgadza, wręcz namacalnie, żuję trawkę.

> [...]
    > miasta i na wieś i do przelotów rzędu 1000km dziennie non-sto i do
    > zabawy i do dostojnego gulgotania ;-) bardzo fajny motocykl i dobry
    Ja też twierdzę, że się nadaje do wszystkiego tyle, że może ktoś by
    chciał ekonomicznie na 6 czasem polatać.

    > Pozdro!
    > Bart z Uc aka Dreeechu
    > cb1000r
    > trx700xx
    Pozdrówki

    --
    MERI (Łódź) - Piotr Napieraj
    Srebrny SV1S

  • 9. Data: 2009-12-15 19:40:19
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Meri" napisał w wiadomości
    > Tak :) no to zależy kto ma jakie, że tak powiem rączki ;)

    Bart już parę razy wspominał, że ogryzkiem nie jest.
    Fizyczne przygotowanie do jazdy motocyklem też się może przydać. (:

    A do tego się litrowy SV nie nada?
    Jakieś lepsze propozycje?

    --
    Jasio