  • 1. Data: 2014-06-24 09:23:14
    Temat: SZ68187
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Witam,

    Może ktoś namierzy "sąsiada" ???

    http://youtu.be/5xtp50A0T28

    Bez komentarza - o tej porze ludzie do roboty idą ... Na wszelki wypadek
    klakson i światła, coby tego barana widzieli.

    Pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 2. Data: 2014-06-24 10:43:00
    Temat: Re: SZ68187
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Tue, 24 Jun 2014 09:23:14 +0200, Grzegorz napisał(a):

> [...]
    >
    > Bez komentarza - o tej porze ludzie do roboty idą ... Na wszelki wypadek
    > klakson i światła, coby tego barana widzieli.

    Nie żebym bronił barana, ale nie przesadzasz trochę z wrzucaniem takiego
    filmu? Przecież takie sceny odbywają się codziennie w każdym mieście.
    Wystarczy stanąć z kamerą przy jakimś ruchliwym skrzyżowaniu i poczekać
    pare minut to takich filmików będzie całe mnóstwo.

  • 3. Data: 2014-06-24 10:46:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Grzegorz* napisał(-a):

    > Bez komentarza - o tej porze ludzie do roboty idą ... Na wszelki
    > wypadek klakson i światła, coby tego barana widzieli.

    Barany wieku 80 lub 70 lat nie dożywają ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2014-06-24 10:49:03
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Witam,

> [...]
    > Wystarczy stanąć z kamerą przy jakimś ruchliwym skrzyżowaniu i poczekać
    > pare minut to takich filmików będzie całe mnóstwo.

    Pomyśl ... dzieciak idzie do szkoły, zapala się zielone na przejściu i ...

    Wiem że to niestety dość często spotykane - i właśnie dlatego należy to
    co najmniej tępić. A że nasza policja ma to w ... to ??? Mamy czekać aż
    ktoś potrąci pieszego ? Może mojego dzieciaka ?

    Ja mam zwyczaj patrzenia, czy jadąc na zielonym ktoś mi drogi nie
    zajeżdża. Ale to efekt setek tys km po polskich drogach. Ale np.
    przedszkolak ???

    Smutne jest tylko to, że tam naprawdę to od ścigania takich rzeczy jest
    policja.

    pzdrw.

  • 5. Data: 2014-06-24 11:05:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.06.2014 10:49, Grzegorz pisze:

> [...]
    > co najmniej tępić. A że nasza policja ma to w ... to ??? Mamy czekać aż
    > ktoś potrąci pieszego ? Może mojego dzieciaka ?

    A co ma policja zrobić, jak nikt im tego filmu nie zaniósł?

    Birz nagranie, idź na komisariat i złóż zeznanie.

    Swoją drogą w tym przypadku dla drugiego kierunku zielone wg mnie
    jeszcze nie powinno się zapalić.

  • 6. Data: 2014-06-24 12:07:07
    Od: tá´Ź

    Grzegorz wrote:

    > Pomyśl ... dzieciak idzie do szkoły, zapala się zielone na przejściu i

    Nie zapaliło się. Przedszkolaka też nie było.

> [...]
    >
    > Ja mam zwyczaj patrzenia, czy jadąc na zielonym ktoś mi drogi nie
    > zajeżdża. Ale to efekt setek tys km po polskich drogach. Ale np.

    Niech ktoś przede wszystkim nauczy tego przedszkolaka, że najpierw się
    patrzy, a potem idzie. Inaczej prędzej czy później coś go walnie, choćbyś
    nakręcił jeszcze milion takich filmików.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2014-06-24 12:13:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Jun 2014 11:05:19 +0200, w <lobf0f$sut$1@node1.news.atman.pl>, Andrzej
    Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(-a):

> [...]

    No, już zdrowo przesadził.

    > Swoją drogą w tym przypadku dla drugiego kierunku zielone wg mnie
    > jeszcze nie powinno się zapalić.

    We Wrocławiu piesi za skrzyżowaniem zapewne mieliby już zielone.

  • 8. Data: 2014-06-24 12:29:41
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello t? !:

    > Nie zapaliło się. Przedszkolaka też nie było.

    Na szczęście !!!!!

    > Niech ktoś przede wszystkim nauczy tego przedszkolaka, że najpierw się
    > patrzy, a potem idzie. Inaczej prędzej czy później coś go walnie, choćbyś
    > nakręcił jeszcze milion takich filmików.

    I przyjedzie sobie potem dzieciak dajmy na to z Niemiec i wejdzie na
    zielonym, jak to w Niemczech.

    Obudź się - owszem, Pollandia to nie jest normalny kraj, ale to co
    piszesz - to przyzwolenie na takie praktyki !

    pzdrw

  • 9. Data: 2014-06-24 12:31:37
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello r...@k...pl !:

    > No, już zdrowo przesadził.

    Kto ?

    Widziałeś kiedyś, jak potrącony pieszy leci w powietrzu kilka m i
    bezwładnie upada na drogę ? Ja widziałem ....

    > We Wrocławiu piesi za skrzyżowaniem zapewne mieliby już zielone.

    W Katowicach na wielu skrzyżowaniach też - i na tym przed przebudową też
    by mieli. Ale na szczęście było pustawo i jeszcze skręt z Katowickiej w
    prawo - i mieli czerwone.

    pzdrw.

  • 10. Data: 2014-06-24 12:33:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-06-24 10:43, Kapibara pisze:

    > Nie żebym bronił barana, ale nie przesadzasz trochę z wrzucaniem takiego
    > filmu? Przecież takie sceny odbywają się codziennie w każdym mieście.

    Codziennie w każdym mieście ktoś kogoś okrada. Uważasz, że tak powinno być?

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi