  • 1. Data: 2014-06-24 19:30:56
    Temat: US dziala.
    Od: k...@g...com

    http://podatki.onet.pl/skarbowka-na-tropie-sluzbowyc
    h-aut,19923,5644073,1,prasa-detal
    W sumie mają racje.

  • 2. Data: 2014-06-25 00:01:55
    Temat: Re: US dziala.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 24 Jun 2014 10:30:56 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >http://podatki.onet.pl/skarbowka-na-tropie-sluzbowy
    ch-aut,19923,5644073,1,prasa-detal
    >W sumie mają racje.

    Uwierzę jak zobaczę urzędasa pracującego w weekend.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2014-06-25 06:00:58
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-06-24 19:30, k...@g...com pisze:
    > http://podatki.onet.pl/skarbowka-na-tropie-sluzbowyc
    h-aut,19923,5644073,1,prasa-detal
    > W sumie mają racje.

    czyli zasugerować im, że jest to auto służbowe może np. kratka albo
    reklama na aucie. Jak ktoś ma zwykłą osobówkę, to nie ma co się bać...
    A ja akurat mam oklejone reklamą też prywatne auto, którym żona na
    zakupy z dziećmi jeździ, więc powinna się niedługo przekonać o kontrolach :)

    Łukasz

  • 4. Data: 2014-06-25 09:21:01
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2014-06-25 00:01, jerzu pisze:

    h-aut,19923,5644073,1,prasa-detal

    > Uwierzę jak zobaczę urzędasa pracującego w weekend.

    Zaprawdę powiadam Ci: Zobacz co sie dzieje na imprezach typu:
    festyny/stragany/imprezy weekendowe z rękodziełem. Jest ich jak mrówków.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 5. Data: 2014-06-25 10:09:51
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-06-25 09:21, Nathan pisze:

    > Zaprawdę powiadam Ci: Zobacz co sie dzieje na imprezach typu:
    > festyny/stragany/imprezy weekendowe z rękodziełem. Jest ich jak mrówków.

    Zasugeruje miejscowości wczasowe, czasem kurortami zwane.
    Nie tak dawno, w takiej właśnie miejscowości, wszyscy (!) czterej
    kierowcy przede mną w kolejce, brało faktury na stacji benzynowej.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 6. Data: 2014-06-25 11:47:23
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-06-24 19:30, k...@g...com pisze:
    > http://podatki.onet.pl/skarbowka-na-tropie-sluzbowyc
    h-aut,19923,5644073,1,prasa-detal
    > W sumie mają racje.

    Oczywiście że mają rację, co więcej, to jest wyjątkowy przypadek, że
    działanie urzędników jest w interesie większości obywateli.

    Bo jeśli normalny obywatel do wożenia rodziny musi zapłacić VAT, to z
    jakiej beki ma istnieć uprzywilejowana grupa obywateli, co nie płacą?

    Tak samo mi się przypomina jeden lekarz-cwaniaczek, który miał prywatny
    gabinet i z tego powodu na odliczenie VAT-u kupował sobie do domu
    telewizory, komputery, sprzęt AGD, i do tego się chełpił cwaniactwem
    przed kolegami pracującymi na umowach w szpitalu. No to go podkablowali
    i jak zabulił to miał za swoje.

  • 7. Data: 2014-06-25 12:11:37
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kolegami pracującymi na umowach w szpitalu. No to go podkablowali i jak

    Ciekawe kiedy skarbówka zainteresuje się tymi biznesmenami:

    http://natemat.pl/84329,podatnicy-placa-za-paliwo-mi
    nistrow

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ceny-sprzed
    az/news-dobrze-byc-ministrem-za-paliwo-sie-nie-placi
    ,nId,1398284#pst71710471

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2014-06-25 13:24:25
    Od: tá´Ź

    WW wrote:

    > Zasugeruje miejscowości wczasowe, czasem kurortami zwane. Nie tak dawno,
    > w takiej właśnie miejscowości, wszyscy (!) czterej kierowcy przede mną w
    > kolejce, brało faktury na stacji benzynowej.

    Pokazuje to dobitnie zaufanie do tzw. "państwa polskiego".

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2014-06-25 13:28:14
    Od: tá´Ź

    Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Oczywiście że mają rację, co więcej, to jest wyjątkowy przypadek, że
    > działanie urzędników jest w interesie większości obywateli.

    Wbrew interesowi. Bo taka osoba ma albo do wyboru oddawać 50% VAT albo
    nie używać samochodu do celów prywatnych WCALE.

    Kolejny chory przepis, mając na celu gnębienie przedsiębiorców. Uważasz
    sytuacje, w której ktoś, kto używa pojazd w 1 czy 5% prywatnie ma
    zapłacić 50% VAT za sprawiedliwą?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2014-06-25 13:59:56
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 25 czerwca 2014 13:28:14 UTC+2 użytkownik t? napisał:

> [...]
    >

    > Kolejny chory przepis, mając na celu gnębienie przedsiębiorców. Uważasz
    >
    > sytuacje, w której ktoś, kto używa pojazd w 1 czy 5% prywatnie ma

    W normalnym świecie taka sytuacja nie jest sprawiedliwa. Ale w Polsce złodziej na
    złodzieju siedzi i bez umiaru by sobie cały vat wszyscy co mają taką możliwość
    odpisywali. Kontrole robi nie tylko US ale i policja, krokodylki w cała reszta co
    może kontrolować kierowców. Tak jak kiedyś z jeżdżeniem na oranżadzie. Przestępstwo
    skarbowe a łapał ktoś inny.