  • 1. Data: 2014-12-08 12:45:06
    Temat: Samsung 840 PRO czy 840 EVO?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Mama oba. Oba nowe w wersji 256GB. Jeden muszę oddać - drugi zostaje u
    mnie na stałe na system do domowego blaszaka który na dane ma 2x2TB
    BLACK w RAID1. Który zostawić sobie? PRO ciut szybszy ale starsza
    konstrukcja. EVO nowszy ale z drugiej z strony chyba miał jakieś
    problemy z firmware-m.

    Jak myślicie?

  • 2. Data: 2014-12-08 12:49:22
    Temat: Re: Samsung 840 PRO czy 840 EVO?
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2014-12-08 o 12:45, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > BLACK w RAID1. Który zostawić sobie? PRO ciut szybszy ale starsza
    > konstrukcja. EVO nowszy ale z drugiej z strony chyba miał jakieś

    Ja bym bral zdecydowanie Pro. Na lepszych szybszych i trwalszych
    pamieciach :)

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 3. Data: 2014-12-08 13:00:54
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

> [...]
    > BLACK w RAID1. Który zostawić sobie? PRO ciut szybszy ale starsza
    > konstrukcja. EVO nowszy ale z drugiej z strony chyba miał jakieś

    Mam pro i jestem zadowolony. A to że starszy to nic złego. Ale to tylko
    moje subiektywne odczucie. No i nie mam EVO aby porównać.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2014-12-08 14:27:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-08 12:45, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > BLACK w RAID1. Który zostawić sobie? PRO ciut szybszy ale starsza
    > konstrukcja. EVO nowszy ale z drugiej z strony chyba miał jakieś

    840 PRO

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-12-08 14:33:15
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20141208124506.6882f679@babcia-workstation...

> [...]
    > BLACK w RAID1. Który zostawić sobie? PRO ciut szybszy ale starsza
    > konstrukcja. EVO nowszy ale z drugiej z strony chyba miał jakieś

    Wziąłem pro (głównie ze względu na wspomniane problemy
    z firmware evo oraz na deklarowaną większą trwałość pro).
    Jestem niezwykle zadowolony - choć pewnie z evo byłbym
    równie zadowolony, bo przesiadłem sie z kompa AD'2007 :)

  • 6. Data: 2014-12-08 14:45:14
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20141208124506.6882f679@babcia-workstation...

    Jeszcze jedna sprawa, która może być dla Ciebie istotna: 840 PRO
    (w odróznieniu od 840 EVO i 850 PRO) nie wspiera szyfrowania
    przy użyciu chipa TPM, ani też hardwareowego BitLockera.

    Tak w każdym razie zeznaje oprogramowanie "Samsung Magician".

  • 7. Data: 2014-12-08 15:23:49
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-08 12:45, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
    > EVO nowszy ale z drugiej z strony chyba miał jakieś
    > problemy z firmware-m.

    Przy okazji:

    https://www.samsung.com/global/business/semiconducto
    r/samsungssd/downloads/Samsung_SSD840EVO_Performance
    _Restoration.zip

    https://www.samsung.com/global/business/semiconducto
    r/samsungssd/downloads/Samsung_Performance_Restorati
    on_v10_Installation_guide.pdf

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-12-09 09:32:27
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-12-08, o godz. 12:45:06
    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał(a):

> [...]
    > BLACK w RAID1. Który zostawić sobie? PRO ciut szybszy ale starsza
    > konstrukcja. EVO nowszy ale z drugiej z strony chyba miał jakieś

    Pytanie zadałem ciut prowokacyjnie bo w sumie chciałem zostawić starszy
    PRO - to kolejna sztuka którą używam. EVO pójdzie do cudzego komputera
    - zdecydowanie mniej obciążanego niż mój.

    Zdrówko

  • 9. Data: 2014-12-09 10:24:12
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-09 09:32, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Pytanie zadałem ciut prowokacyjnie bo w sumie chciałem zostawić starszy
    > PRO - to kolejna sztuka którą używam. EVO pójdzie do cudzego komputera
    > - zdecydowanie mniej obciążanego niż mój.

    To chociaż daj nowy FV do tego EVO :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2014-12-09 10:30:38
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-12-09, o godz. 10:24:12
    Chris <a...@g...pl> napisał(a):

    > To chociaż daj nowy FV do tego EVO :)

    Już dawno zapodany - jeszcze zanim wybrałem który mi pozostanie. ;-)

    Zdrówko