    Date: Tue, 25 Feb 2014 10:38:56 +0100
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Samsung Galaxy S5 - Wasze wrazenia?

    Moje pierwsze wrazenie to duze rozczarowanie designem....
    Ile mozna odgrzewac ten sam kotlet. Chyba to nie jest kwestia
    malej pensji dla projektanta?
    Jednak koniec koncow urzadzenie przechodzi dobra ewolucje (poza wygladem):
    -dluzszy czas pracy na baterii, tryb maksymalnej oszczednosci energii,
    -ciekawe funkcje aparatu (w praniu okaze sie czy DOF nie jest
    jarmarcznym efektem),
    -wodoszczelnosc
    -fitness wraz z obsluga ANT+ (choc patrzac na roziary telefonu mam
    watpliwosci czy jest to odpowiednie urzadzenie do uprawiania sportu)
    -knox

    Sporo ciekawych elementow, ale zycie zweryfikuje czy bedzie to dzialalo
    zgodnie z oczekiwaniami.
    W przypadku Samsunga chetnie zobaczylbym opcje Compact zamiast Mini.