  • Data: 2017-10-31 16:55:42
    Temat: Samsung Galaxy Y Duos - jak aktualizować system ?
    Od: colnet <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W celu osiągnięcia powiadamiania o fotoradarach i ograniczeniach
    prędkości chcę kupić Samsung Galaxy Y Duos - oznaczenie fabryczne S6102.
    Odstrasza mnie jednak stary Android 2.3 - w sieci znalazłem dla tego
    telefonu Android 4.4 KitKat , ale i on nie grzeszy nowością, w związku z
    czym mam kilka pytań:

    1. Czy w razie jak by mi się nie spodobał ten KitKat (4.4) - czy można
    przed update systemu zrobić backup systemu 2.3 i wrócić do starego ?

    2. Czy w KitKat - można by przekompilować kernel tak żeby "dociągnąć" go
    do współczesności ? / pytam jako user linux'a, a podobno na nim stoi
    Android.

    3. Czy można zainstalować najnowszy Android 7 lub nieco starszy android 6 ?