  • 1. Data: 2010-11-24 03:31:43
    Temat: Samsung R590 i5.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Prosze o opienie uzytkownikow laptopa jak w temacie.
    http://allegro.pl/samsung-r590-i5-450m-4g-500g-gt330
    -win7-r580-sklep-i1318888350.html

    Dziekuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-11-24 08:30:06
    Temat: Re: Samsung R590 i5.
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    net...

    Witajcie.

    Prosze o opienie uzytkownikow laptopa jak w temacie.
    http://allegro.pl/samsung-r590-i5-450m-4g-500g-gt330
    -win7-r580-sklep-i1318888350.html

    Prawie ten sam. Cichy, chłodny, wydajny. Na 6 z plusem.

  • 3. Data: 2010-11-24 11:41:52
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 24-11-2010 o 04:31 Jacek napisał na pl.comp.pecet:

    > Witajcie.
    >
    > Prosze o opienie uzytkownikow laptopa jak w temacie.
    > http://allegro.pl/samsung-r590-i5-450m-4g-500g-gt330
    -win7-r580-sklep-i1318888350.html

    > Dziekuje i pozdrawiam.

    Kupiłem kiedyś R560 i mimo tego, że rozlatuje mi się w nim obudowa,
    znowu kupiłbym podobnego Samsunga :)
    Poczytaj recenzję:
    http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Samsung-R590.35
    958.0.html

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 4. Data: 2010-11-24 16:06:20
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Jacek pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Prosze o opienie uzytkownikow laptopa jak w temacie.
    > http://allegro.pl/samsung-r590-i5-450m-4g-500g-gt330
    -win7-r580-sklep-i1318888350.html

    Zależy do czego potrzebujesz.
    Dla mnie minusy to:
    -brak portu dla stacji dokującej, w domu korzystam z zewnętrznego
    monitora, klawiatury, myszy
    -mała rozdzielczość jak na tę przekątną ekranu,
    -brak portu szeregowego - niektóre urządzenia wymagają RS232 do
    programowania.
    -OS: Przydałby się Win 7 prof. (na wszelki wypadek) jeśli korzystasz z
    aplikacji niepisanych pod najnowszy OS

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2010-11-24 16:08:11
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Jacek pisze:
    > http://allegro.pl/samsung-r590-i5-450m-4g-500g-gt330
    -win7-r580-sklep-i1318888350.html

    No i jeszcze nieszczęsny GLARE...

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2010-11-24 19:03:24
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Dla mnie minusy to:
    > -brak portu dla stacji dokującej, w domu korzystam z zewnętrznego
    > monitora, klawiatury, myszy
    w domu lepiej korzystać ze stacjonarnego komputera.

    > -mała rozdzielczość jak na tę przekątną ekranu,
    fakt brakuje troche 1080 linii ale nie każdemu to potrzebne do szczęścia.

    > -brak portu szeregowego - niektóre urządzenia wymagają RS232 do
    > programowania.
    są przejściówki USB jak kto potrzebuje. Nie każdy jest też elektronikiem
    który programuje urządzenia przez RS232. Obecnie to tak samo potrzebne jak
    stacja FDD czyli w praktyce wcale.

    > -OS: Przydałby się Win 7 prof. (na wszelki wypadek) jeśli korzystasz z
    > aplikacji niepisanych pod najnowszy OS

    nie spotkałem takiej aplikacji która by nie poszłaby na zwykłym Win 7 za
    wyjątkiem WF-Maga pod dosa którego udało mi się zmusić do pracy w XP.
    Szkoda kasy jeżeli nie planujemy odpalania dosowych programów.

  • 7. Data: 2010-11-24 20:35:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-24 17:06, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > programowania.
    > -OS: Przydałby się Win 7 prof. (na wszelki wypadek) jeśli korzystasz z

    Do wszystkich prawie niby wypasionych laptopów wciskają HOME zamiast
    czegoś lepszego - np. Professional. Ponadto w instalce powinien być 32 i
    64 bit.

    Jeśli chodzi o Sieć LAN - 1 Gbps:
    Jeśli ktoś ma kartę sieciową starego typu, np. jakiś Realtek 100 to
    internet dużo wolniej działa, czy to jednak zależy to od dostawcy
    internetu do naszego komputera?

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-11-24 21:28:55
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    >Jeśli ktoś ma kartę sieciową starego typu, np. jakiś Realtek 100 to
    >internet dużo wolniej działa, czy to jednak zależy to od dostawcy

    wolę Realtek 100 niż jakiś wynalazek z niewiadomo jakimi sterownikami. Ten
    przynajmniej z marszu idzie na każdym systemie.

  • 9. Data: 2010-11-24 22:32:59
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-24 22:28, Doxent pisze:

    > wolę Realtek 100 niż jakiś wynalazek z niewiadomo jakimi sterownikami. Ten
    > przynajmniej z marszu idzie na każdym systemie.

    Masz rację, ale ja nie wiem jaka jest/może być różnica w prędkości
    połączenia, bo tamta karta jakaś gigabajtowa.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-11-24 23:50:47
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 24-11-2010 04:31, Jacek pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Prosze o opienie uzytkownikow laptopa jak w temacie.
    > http://allegro.pl/samsung-r590-i5-450m-4g-500g-gt330
    -win7-r580-sklep-i1318888350.html

    Poza lakierowaną obudową, małą rozdzielczością i Samsung Recovery
    Solution wszystko - SUPER.