  • 1. Data: 2010-05-24 14:20:30
    Temat: Samsung Solid, Era i Opera Mini
    Od: Dosia <d...@g...pl>

    Witam.
    Mam problem z zainstalowaniem na Samsungu B2100 Opery Mini. Według
    strony Opery powinno pójść ładnie. Niestety instalując wersję 5.0
    aplikacja od razu się wyłącza przy instalowaniu (nie ściąganiu, Opera
    się instaluje przy pierwszym włączeniu). Przy instalacji wersji 4.2 przy
    instalowaniu pojawia się tylko komunikat, aby sprawdzić datę w komórce,
    bo są problemy z uwierzytelnieniem serwera (???). Dopiero trójka działa,
    ale ona zbytnio się nie różni funkcjonalnością od przeglądarki
    "samsungowej". Próbowałam wersji z podpisami cyfrowymi, ale nadal nic.
    Dodam jeszcze, że połączenie to Eranet, i że nie mam karty pamięci (a
    tej w Solidzie jest niewiele, choć telefon wskazuje, że na aplikacje
    Java jest jeszcze dużo miejsca).
    Z góry dziękuję za ewentualną pomoc
    Dosia