    From: Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Saxo 1.1Pb lub 1.5ON
    Date: Mon, 28 Jun 2010 22:01:39 +0200

    Witam,

    Upatrzyłem sobie dość niedrogie (w granicach 6-7k pln) autko - Citroena
    Saxo (nowsza wersja, po 1999 roku). Pod uwagę biorę dwie możliwości
    odnośnie silnika 1.1 benzyna (ponoć oszczędny i dość zrywny) oraz diesla
    1.5 (ponoć jeszcze bardziej oszczędny). Może ktoś z Szanownych
    Grupowiczów miał do czynienia z tym autem i może coś powiedzieć na jego
    temat, jakieś wady i zalety. Na co zwracać uwagę i czy jest sens takie
    auto nabyć? W sieci wyczytałem tyle, że hamulce i zawieszenie są
    wrażliwe na nasze drogi, poza tym same pochwały. Jakie są orientacyjne
    koszty napraw eksploatacyjnych?

    Pozdrawiam
    Daniel