  • 1. Data: 2012-07-13 14:08:13
    Temat: Schubert c3 MAT
    Od: motong <m...@e...pl>

    Witam,
    czy matowy Schubert c3 będzie się tak samo brudził i rysował jak tańsze odpowiedniki
    innych firm? Przy oglądaniu sprawiał wrażenie, że jest jakoś zabezpieczony przed
    zabrudzeniami, na tańszych nawet wzięcie w rękę zostawiało odciski palców, ale może
    efekt papki marketingowej jaką sprzedający wtłoczył mi do mózgu.
    Nie mogę się zdecydować czy brać mat czy klasyczny czarny. Mat bardziej mi się
    podoba, ale
    jeżeli zaraz ma się porysować, upaćkać, wyblaknąć itp. i bez codziennego traktowania
    karcherem nie da się utrzymać go w czystości to biorę klasyczny.

    Pomożecie?

    M.

  • 2. Data: 2012-07-13 16:05:25
    Temat: Re: Schubert c3 MAT
    Od: kapec <k...@o...pl>

    > Pomożecie?

    Pomozemy.
    Nie bierz czarnego, bo sie ci dekiel w sloneczne dni zagotuje. Ja
    wlasnie czarny zakupilem i mocno zastanawiam sie nad zmiana koloru,
    albo zaadaptowaniem takiej siatki, jak uzywaja zuzlowcy.

  • 3. Data: 2012-07-13 17:12:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-13 16:05, kapec pisze:

    > Nie bierz czarnego, bo sie ci dekiel w sloneczne dni zagotuje.

    Jesli sie calymi dniami wystaje w kasku pod MacDonaldem to oczywiscie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-07-13 18:47:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-13, kapec <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > wlasnie czarny zakupilem i mocno zastanawiam sie nad zmiana koloru,
    > albo zaadaptowaniem takiej siatki, jak uzywaja zuzlowcy.

    Tak, tak. A miales inny niz czarny? Wiesz, ogolnie przy 35 st na
    zewnatrz w kazdym kasku jest goraco i kolor nie ma tu nic do tego
    bo w srodku masz styropian ktory doskonale izoluje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-07-13 18:49:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-13, motong <m...@e...pl> wrote:
> [...]
    traktowania
    > karcherem nie da się utrzymać go w czystości to biorę klasyczny.

    Akurat w przypadku Schuberta Ci nie pomoge, mialem HJC czarny mat
    i nigdy wiecej, brudzi sie, muchy ciezko schodza, latwo sie rysuje
    i widac na nim slady. IMHO jaki by ten mat nie byl zawsze po
    uzywaniu bedzie wygladal gorzej niz klasyczny.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-07-14 08:55:46
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-13 18:47, AZ pisze:
    > Wiesz, ogolnie przy 35 st na zewnatrz w kazdym kasku jest goraco

    A KHI nie ma w ofercie wentylatorkow do kaskow ?

    Szubert C3 ma chujowa wentylacje. albo inaczej, jest bardzo dobry na
    chlodne pory roku.

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2012-07-14 11:10:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-14, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > A KHI nie ma w ofercie wentylatorkow do kaskow ?
    >
    > Szubert C3 ma chujowa wentylacje. albo inaczej, jest bardzo dobry na
    > chlodne pory roku.

    No, mozesz zostac marketingowcem. Na przyklad Ducati? Chujowo jezdzi
    ale za to jak wyglada!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-07-14 11:17:21
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-14 11:10, AZ pisze:

    > No, mozesz zostac marketingowcem.

    Probowalem, nie przeszdlem testu zachwalania kawasaki.

    > Na przyklad Ducati? Chujowo jezdzi ale za to jak wyglada!

    Mowisz to z doswiadczenia bo jezdziles czy wyczytales na sikaczu ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 9. Data: 2012-07-14 12:31:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-14, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Probowalem, nie przeszdlem testu zachwalania kawasaki.

    Bo Kawasaki nie trzeba zachwalac.

    > Mowisz to z doswiadczenia bo jezdziles czy wyczytales na sikaczu ?

    Czasem ogladam MotoGP :-(

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-07-14 13:56:08
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-14 12:31, AZ pisze:

    > Bo Kawasaki nie trzeba zachwalac.

    Bo trza umiec strasznie lgac!
    Bys sie nadawal na szefa pijaru w ty firmie :)

    > Czasem ogladam MotoGP :-(

    phi, pycilem w motogp rok temu. Ale jakos wole inne gry, w kazdym razie
    ciagle tam kawasaki bylo na samym koncu stawki.

    pozdr
    newrom