  • 1. Data: 2010-06-01 19:17:19
    Temat: Seagate zewnętrzny dysk - utrata oprogramowania
    Od: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>

    Witam serdecznie
    Zakupiłem dysk zewnętrznych usb seagate 500 GB (kod ST905003FAD2E1-RK).
    Niestety skasowałem oprogramowanie które było na tym dysku. Na stronie
    producenta jest możliwość ściągnięcia prawie takiego samego programu,
    wyjątek stanowi tutaj brak opcji szyfrowania która była dostępna w
    programie dostępnym na dysku. Wypełniłem formularz na stronie producenta
    (tak jak podane jest na stronie) ale mija drugi dzień i cisza.

    Czy ktoś z Was miał podobną sytuację i wie może skąd ściągnąć ten
    program z możliwością szyfrowania??

    z góry dziękuje za pomoc

  • 2. Data: 2010-06-01 19:30:04
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Dominik" <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl> wrote in message
    > Czy ktoś z Was miał podobną sytuację i wie może skąd ściągnąć ten program z
    > możliwością szyfrowania??

    zainstaluj sobie truecrypta zamiast zamknietych rozwiazan robiacych
    blizej nieokreslone rzeczy

  • 3. Data: 2010-06-01 20:14:13
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    Może tu znajdziesz wersję, która Cię interesuje: http://www.oldapps.com/