  • 1. Data: 2010-08-18 14:47:45
    Temat: Sens posiadania telefonu STACJONARNEGO
    Od: "MC" <c...@o...pl>

    I tak stanąłem przed dylematem posiadania jeszcze telefonu
    stacjonarnego, domowego jak zwał tak zwał, w każdym razie tego " na
    kablu". I tak sobie myślę po ostatnich wydarzeniach, że sens jest na
    niekorzyść wszechobecnych komórek...dlaczego?
    Otóż w chwilach ogólnonarodowego czy nawet ogólnolokalnego stresu
    spowodowanego nagłym wydarzeniem, o którym wszyscy chcą wszystkim w
    jednej chwili powiedzieć jedynie wspomniany stacjonarny zapewniał
    połączenie "od strzału", za pierwszym razem. Komórki serwowały cała
    listę komunikatów przy próbie połaczenia...szkoda nerwów...a niech sobie
    leży w kącie...ale nie zupełnie zakurzony.

    Maciek

  • 2. Data: 2010-08-18 15:03:50
    Temat: Re: Sens posiadania telefonu STACJONARNEGO
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 16:47:45 +0200, MC wrote:
> [...]
    >listę komunikatów przy próbie połaczenia...szkoda nerwów...a niech sobie
    >leży w kącie...ale nie zupełnie zakurzony.

    Ale placic 50zl miesiecznie zeby raz na piec lat powiedziec cioci
    "slyszalas, prezydent nie zyje" ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-08-18 15:14:13
    Od: "MC" <c...@o...pl>

    Fakt płacić trzeba, może nie aż 50 zeta, (Dialog 30 zeta w promocji na
    dwa lata plus 30 min w abo) w każdym razie jak już jest...to go
    wykorzystuję co by nie marnować wydanej kasy. Za luksus się płaci :)

  • 4. Data: 2010-09-01 13:32:03
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    No niestety.
    Wyjątkowe qurestwo antynarodowego francowatego operatora, któremu przez
    kilkadziesiąt lat cały naród budował infrastrukturę po to, żeby jacyś
    Lewandowscy dla przyszłych posad w Brukseli oddali niemal za darmo srebra
    rodowe.
    THX
    PS. Tusk wyp.....

    -----

  • 5. Data: 2010-09-13 21:05:52
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Ale placic 50zl miesiecznie zeby raz na piec lat powiedziec cioci
    > "slyszalas, prezydent nie zyje" ? :-)

    Sa inne sytuacjie.
    Nie wiem jak w Polsce ale w UK dzwoniac ze stacjonarnego na 112 operator
    wraz z sygnalem dostaje kompletny adres tego telefonu.
    Wazne w stresowych sytuacjach. Tak, że nawet nie pyta o adres tylko
    powiadamia o wyslaniu policji/pogotowia czy strazy pozarnej w zaleznosci od
    zgloszenia.
    Z komorka moze byc roznie, bo nie da sie namierzyc dokladnego adresu.