  • 1. Data: 2012-08-09 23:34:35
    Temat: Serwis do połatania HD2
    Od: sp5it <v...@q...com>

    Witam. kumplowi w HD2 wypadło gniazdo usb.
    Może ktoś polecić serwis z odpowiednim sprzętem i umiejętnościami do podjęcia
    próby połatania tego?
    Warszawa albo okolice.

  • 2. Data: 2012-08-10 10:03:45
    Temat: Re: Serwis do połatania HD2
    Od: " " <p...@g...pl>

    sp5it <v...@q...com> napisał(a):

    > Warszawa albo okolice.

    Jedyny jaki znam to Regenersis.
    http://www.regenersis.pl

    Pozdro,
    ph.

  • 3. Data: 2012-08-10 10:46:14
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 08:03:45 +0000 (UTC), p...@g...pl
    napisał(a):

    > Jedyny jaki znam to Regenersis.
    > http://www.regenersis.pl

    ta, z pewnością Regenersis będzie się bawił w lutowanie złącza, na pewno.

    A poważnie - przy obecnych cenach taniej może wyjść zakup drugiego
    telefonu. Np. ze zbitym digitizerem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 4. Data: 2012-08-10 13:34:08
    Od: "phungus" <p...@g...pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > ta, z pewnością Regenersis będzie się bawił w lutowanie złącza, na pewno.

    Nie wiem czy bedzie sie bawil, czy nie, ale swego czasu wysylalem spore ilosci
    htc do Regenersis, niektore z takim wlasnie uszkodzeniem i wracaly zawsze
    naprawione. Zreszta zawsze mozna zadzwonic i sie dowiedziec prawda ?
    Skoro watpisz w Regenersis, polec cos innego, co np. znasz :-)

    Pozdro,
    ph.

  • 5. Data: 2012-08-10 14:40:14
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 11:34:08 +0000 (UTC), phungus napisał(a):

> [...]
    > naprawione. Zreszta zawsze mozna zadzwonic i sie dowiedziec prawda ?
    > Skoro watpisz w Regenersis, polec cos innego, co np. znasz :-)

    A kto powiedział, że wątpię? Czy ja napisałem, że nie naprawią? Naprawią.
    Wymienią płytę główną.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 6. Data: 2012-08-10 18:11:53
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:13jj2qbz73vw6$.dlg@lepper.institute.com...
    > A kto powiedział, że wątpię? Czy ja napisałem, że nie naprawią? Naprawią.
    > Wymienią płytę główną.

    Wklepałem nazwę tego serwisu w google... i... ja poważnie bym się zastanowił
    nad wysłaniem czegokolwiek tam.

    http://myapple.pl/iphone-ipod-touch/110164-regenersi
    s-pozew-zbiorowy-do-rpk-szukam-poszkodowanych.html

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2012-08-10 21:37:54
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > A kto powiedział, że wątpię? Czy ja napisałem, że nie naprawią?
    > Naprawią. Wymienią płytę główną.

    Ano właśnie. Wymienić to wielka filozofia nie jest.

  • 8. Data: 2012-08-10 21:51:19
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 19:37:54 +0000 (UTC), sp5it napisał(a):

    > Ano właśnie. Wymienić to wielka filozofia nie jest.

    Zgadza się. Dopiero cena za to będzie wysoce filozoficzna.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 9. Data: 2012-08-12 23:26:13
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Aug 10, 9:51 pm, Waldek Godel <n...@y...org>
    wrote:

> [...]
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

    Ta Regeris tak traktuje klientow ze to wyglada jak pralnia brudnych
    pieniedzy...

  • 10. Data: 2012-08-12 23:29:23
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 12 Aug 2012 14:26:13 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Ta Regeris tak traktuje klientow ze to wyglada jak pralnia brudnych
    > pieniedzy...

    Załóż swoją. Kilka firm z chęcią zmieni główny serwis gwarancyjny.
    OIDP to HTC Polska kiedyś stwierdziło, że z chęcią NATYCHMIAST zmienią
    firmę, jeżeli tylko się jakakolwiek pokaże, która zapewni przerób nie
    gorszy niż Regenersis i jakość obsługi chociaż trochę lepszą (o to drugie
    to akurat nie jest trudno)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -