  • 1. Data: 2012-08-10 00:30:00
    Temat: Apple nie wymyśliło okrągłych rogów pierwsze!!!
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Jak ktoś nie wierzy, to okrągłe rogi w tabletach pojawiły się w serialu
    z 1989 roku - Star Trek The Next Generation Sezon 3 odcinek 5 (The
    Bonding) 14 minuta do około 14:30

    http://ishare.rediff.com/video/entertainment/star-tr
    ek-tng-3x05-the-bonding/2382165
    tu akurat od 13 minuty, niestety trzeba poczekać, aż się zbuforuje te 13
    minut. Nie wiedzieć czemu YT mi akurat nie działa.

  • 2. Data: 2012-08-10 05:35:56
    Temat: Re: Apple nie wymyśliło okrągłych rogów pierwsze!!!
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2012-08-10 00:30, BQB pisze:

    > Jak ktoś nie wierzy, to okrągłe rogi w tabletach pojawiły się w serialu
    > z 1989 roku - Star Trek The Next Generation Sezon 3 odcinek 5 (The
    > Bonding) 14 minuta do około 14:30

    Przecież jakby nie patrzeć, to PADDy były obecne w "Star Treku" od
    samego początku, jeszcze w klasycznej wersji z lat sześćdziesiątych.
    Oczywiście wówczas ze względu na ograniczone możliwości techniczne nie
    pokazywano zbliżenia na ekran, jednak z kontekstu można było się
    domyślić, że chodzi o jakieś przenośne, elektroniczne urządzenia.
    A nie wiem, czy jeszcze wcześniej w fantastyce nie pojawiło się jakiś
    urządzenie przypominające współczesny tablet...

    Tak BTW zabawnie dzisiaj ogląda się te stare Treki. Rzeczywistość
    wyprzedziła fikcję. Tam mamy XXIV wiek, a bohaterowie używają tych
    urządzeń jak kartek papieru, biegając z "tabletami", aby przekazać
    kapitanowi jakiś ważny raport do podpisu, wraz z całym urządzeniem.
    Jakby nie dało się wysłać po sieci. ;) Albo ten interfejs...

  • 3. Data: 2012-08-10 09:57:52
    Od: z <z...@g...pl>

> [...]
    >
    > tu akurat od 13 minuty, niestety trzeba poczekać, aż się zbuforuje te 13
    > minut. Nie wiedzieć czemu YT mi akurat nie działa.

    W takim razie twórcy filmu powinni Apple pozwać.
    Wiem że to śmiesznie brzmi ale tak samo jest śmieszne patentowanie
    takich kształtów.
    Autor scenografii-kostiumów niech wytoczy ciężkie działa- ZŁODZIEJE.
    Jest kupa szmalu do zarobienia :-)