  • 1. Data: 2015-01-16 14:17:46
    Temat: Shell ssie
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    No i zdaje się, że mamy koniec rebrandingu Neste->Shell. Przez jakiś
    czas działały popłuczyny po automatycznych stacjach Neste w barwach
    Shella, ale obecnie nawet te resztki nieczynne/przerabiane na stacje z
    interfejsem białkowym. I znów będę musiał łazić do jakiejś budy, stać w
    kolejce i wysłuchiwać "punkty pan zbiera? a może parówkę? a może loda, a
    może darmowe dropsy za 3,99? a może płyn do spryskiwaczy? a może
    fakturę? o! jesteśmy wielkim koncernem, ale nie mamy centralnej bazy,
    podyktuje pan?". K*!

    Czy ja się jeszcze doczekam stacji na której zapłacę kartą w
    dystrybutorze, a zbiorcza faktura przyjdzie pocztą na koniec miesiąca???

    Maciek

  • 2. Data: 2015-01-16 16:12:00
    Temat: Re: Shell ssie
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu piątek, 16 stycznia 2015 14:17:56 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Czy ja się jeszcze doczekam stacji na której zapłacę kartą w
    > dystrybutorze, a zbiorcza faktura przyjdzie pocztą na koniec miesiąca???

    Z tego co pamietam to na Neste to nie dzialalo do konca dobrze, najpierw sie
    stalo w kolejce, nastepnie placilo jakas deklarowana kwote a potem sie wlewalo,
    reszta kiedys tam jakos wracala na konto. Z faktura to nawet nie wiem jak to sie
    robilo, bo wymagalo to przeczytania jakiejs instrukcji i pewnie jakiejs
    rejestracji gdziestam - za duzo roboty :) Ja tam wole zaplacic tyle ile ma byc
    w okienku np na takim Statolej 123 i od razu odebrac fakture. Nie proponuja hot
    dogow, punktow ani "lepszej" benzyny 98.

    --
    Pozdro.
    Jimiasty

  • 3. Data: 2015-01-16 19:57:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-16 o 16:12, Jimiasty pisze:
    > Z tego co pamietam to na Neste to nie dzialalo do konca dobrze, najpierw sie
    > stalo w kolejce, nastepnie placilo jakas deklarowana kwote a potem sie wlewalo,
    > reszta kiedys tam jakos wracala na konto.
    Tak mogło się zdarzyć tylko w przypadku, gdy załadowałeś w automat za
    dużo kasy. Znacznie wygodniej było płacić kartą - deklarowałeś kwotę, a
    zdejmowało z konta tyle ile zatankowałeś.

    > Z faktura to nawet nie wiem jak to
    > sie robilo, bo wymagalo to przeczytania jakiejs instrukcji i pewnie jakiejs
    > rejestracji gdziestam - za duzo roboty :)
    No tak. Znacznie lepiej podawać za każdym razem dane w okienku.

    > Ja tam wole zaplacic tyle ile ma byc
    > w okienku np na takim Statolej 123 i od razu odebrac fakture. Nie proponuja hot
    > dogow, punktow ani "lepszej" benzyny 98.
    Co kto lubi. Ja np. nie lubię księgować 10 faktur, gdy mogę jedną zbiorczą.

    Maciek

  • 4. Data: 2015-01-16 20:07:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    >Tak mogło się zdarzyć tylko w przypadku, gdy załadowałeś w automat za
    >dużo kasy. Znacznie wygodniej było płacić kartą - deklarowałeś kwotę,
    >zdejmowało z konta tyle ile zatankowałeś.

    Z tym ze wedle opisu nalezalo sie dwa razy pofatygowac z karta do
    automatu - przed i po.
    Podejrzewam ze bez drugiego tez by w koncu samo zdjelo ... choc w
    przypadku jakis prepaidowych kart ... no, jestem ciekaw :-)

    >No tak. Znacznie lepiej podawać za każdym razem dane w okienku.

    Podajesz nip, i stalemu klientowi drukuja bez opoznienia :-)

    >Co kto lubi. Ja np. nie lubię księgować 10 faktur, gdy mogę jedną
    >zbiorczą.

    Ale to jakas karta "flota" jest dla Ciebie.
    P.S. Czy przepisy nie wymagaja faktury do 7 dni po wydaniu towaru ?

    Tak czy inaczej, we Wroclawiu:
    -po jednej stacji Neste nie ma juz sladu - miala pecha stac obok
    stacji Shell.
    -jedna sie teraz nazywa eMila
    -jest jeszcze jedna, ktora firmuje Statoil, i chyba taka byla od
    poczatku - kolo marketu Simply przy Hubskiej.

    J.

  • 5. Data: 2015-01-16 20:44:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Z tym ze wedle opisu nalezalo sie dwa razy pofatygowac z karta do
    > automatu - przed i po.

    do tego obok którego stoisz? cały metr czy dwa?

    > Podejrzewam ze bez drugiego tez by w koncu samo zdjelo ... choc w
    > przypadku jakis prepaidowych kart ... no, jestem ciekaw :-)

    faktury na Neste nie brałem ale nie było potrzeby wkładania karty drugi
    raz.

    > Podajesz nip, i stalemu klientowi drukuja bez opoznienia :-)

    > Ale to jakas karta "flota" jest dla Ciebie.
    > P.S. Czy przepisy nie wymagaja faktury do 7 dni po wydaniu towaru ?

    teraz już nie. Do 15 następnego miesiąca. Ale faktury zbiorcze zawsze
    się dawało wystawiać.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2015-01-16 21:29:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 16 Jan 2015 20:07:02 +0100, J.F. napisał(a):

    > Z tym ze wedle opisu nalezalo sie dwa razy pofatygowac z karta do
    > automatu - przed i po.

    Zawsze zdejmuje tyle ile trzeba.
    Deklarowana kwota jest blokowana na karcie, a po transakcji pobierana jest
    kwota faktycznie zatankowanego paliwa.

    Drugie podejście potrzebne jest tylko jak chce się dostać paragon.

    > -jedna sie teraz nazywa eMila

    No u mnie Neste zmieniło się też w eMilę, jest jakies 300m od Shella.
    Jedna z najtańszych stacji w kraju :)

  • 7. Data: 2015-01-16 21:44:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Maciek"

[...]

    ---
    Na Shellu :-) Tylko kaucję zapłać to i kredytowo będziesz miał

  • 8. Data: 2015-01-16 21:59:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    Zawsze zdejmuje tyle ile trzeba.
    Deklarowana kwota jest blokowana na karcie, a po transakcji pobierana jest
    kwota faktycznie zatankowanego paliwa.
    ---
    Jeśli jest blokowana to do realizacji następującej znacznie później

  • 9. Data: 2015-01-16 23:15:22
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2015 14:17:46 +0100, Maciek napisał(a):

    > Czy ja się jeszcze doczekam stacji na której zapłacę kartą w
    > dystrybutorze, a zbiorcza faktura przyjdzie pocztą na koniec miesiąca???

    Ja się doczekałem! eMila! Szkoda, że mało stacji mają, ale akurat w Gdyni i
    okolicach jest ich tyle, że zawsze mam którąś po drodze.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 10. Data: 2015-01-16 23:35:34
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 16 Jan 2015 21:59:05 +0100, "re" <r...@r...invalid> wrote:

    >Jeśli jest blokowana to do realizacji następującej znacznie później

    Ile? Jeden dzień, dwa?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280