  • 1. Data: 2010-04-24 18:33:11
    Temat: Sieć ERA/HEYAH Jelenia Góra
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Sieć ERA/HEYAH Jelenia Góra
    Ktoś wie dlaczego padła i nie działa całą sobotę?
    (kilkanaście naajników)

    Tomy M.

  • 2. Data: 2010-04-24 18:48:03
    Temat: Re: Sieć ERA/HEYAH Jelenia Góra
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=17934

  • 3. Data: 2010-04-24 18:49:25
    Temat: Re: Sie? ERA/HEYAH Jelenia G?ra
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 24-04-2010 20:48, brum pisze:

    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=17934

    ja mysle ze to ma zwiazek z powaznym defektem mozgu u ciebie.

  • 4. Data: 2010-04-24 18:56:23
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    ... zaczęła działać 10 minut po moim poście :-)
    Nastepnym razem szybciej tutaj napiszę, może szybciej
    naprawią :-)

    Tomy m.

  • 5. Data: 2010-04-24 18:59:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > ... zaczęła działać 10 minut po moim poście :-)
    > Nastepnym razem szybciej tutaj napiszę, może szybciej
    > naprawią :-)

    Nie może być. Awarie są według niektórych tylko w play. ;)
    Na przyszłość warto zaglądać na media2:
    http://media2.pl/telekomunikacja/63647-duze-awarie-w
    -erze-i-upc.html

  • 6. Data: 2010-04-24 19:00:37
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Tomy M. napisał:
    > ... zaczęła działać 10 minut po moim poście :-)
    > Nastepnym razem szybciej tutaj napiszę, może szybciej
    > naprawią :-)

    U mnie nadal nie dziala. Awaria jest bardziej globalna.
    http://tinyurl.com/2wnst86

    pozdr.

  • 7. Data: 2010-04-24 21:39:55
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > Nie może być. Awarie są według niektórych tylko w play. ;)
    > Na przyszłość warto zaglądać na media2:
    > http://media2.pl/telekomunikacja/63647-duze-awarie-w
    -erze-i-upc.html

    Grubsze awarie zdarząją się w Erze średnio raz na miesiąc.
    Ze starej trójki, era ma najgorszy zasięg i jakośc połączeń wg ostatniego
    raportu UKE

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 8. Data: 2010-04-24 22:37:11
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 24-04-2010 20:33, Tomy M. pisze:
    > Sieć ERA/HEYAH Jelenia Góra
    > Ktoś wie dlaczego padła i nie działa całą sobotę?
    > (kilkanaście naajników)
    >
    > Tomy M.
    Mieszkam w tym samym rejonie o który pytasz, dziwię się, że korzystasz z
    ERY bo jak przetestowałem jej zasięg w okolicach. Łatwiej było złapać
    "Wolną Europę" w czasie komunizmu niż zasięg ERY jadąc w którymkolwiek
    kierunku. Pozdrawiam Dan.

  • 9. Data: 2010-04-24 23:35:18
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "DanW" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ERY bo jak przetestowałem jej zasięg w okolicach. Łatwiej było złapać
    > "Wolną Europę" w czasie komunizmu niż zasięg ERY jadąc w którymkolwiek

    Masz rację, ERA działa w kotlinie kiepsko, faktycznie
    najgorszy zasięg ze starej trójki GSM.
    Niestety nie mam czasu na zabawę w zmianę operatora.
    Poza tym Heyah w której jestem oferuje mi dobre ceny
    na połączenia na których mi zależy.
    Mieszkam dosyć wysoko więc w rejonie domu mam dobry
    zasięg (widoczne 4 nadajniki).

    Ale ogólnie jest fatalnie :-/

    Tomy M.

  • 10. Data: 2010-04-25 07:57:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Apr 2010 01:35:18 +0200, Tomy M. wrote:

    > Masz rację, ERA działa w kotlinie kiepsko, faktycznie
    >najgorszy zasięg ze starej trójki GSM.

    Czy wy nie przesadzacie ?
    Jakos mi sie nie chce wierzyc zeby Era nie miala tam porownywalnej z
    pozostalymi dwoma ilosci BTS.

    Osobiscie problemow nie zauwazylem, no ale jak przejezdzam to nie
    dzwonie, a jak jestem w gorach to w gorach :-)

    J.