  • 1. Data: 2011-02-01 23:15:25
    Temat: Silnik grawitacyjny
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    http://www.peswiki.com/index.php/Directory:Mikhail_D
    mitriev_Gravity_Wheel

  • 2. Data: 2011-02-01 23:52:33
    Temat: Re: Silnik grawitacyjny
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Feb 2011 00:15:25 +0100, Robbo wrote:
    >http://www.peswiki.com/index.php/Directory:Mikhail_
    Dmitriev_Gravity_Wheel

    Ale czemu kreci tym silnik elektryczny a nie przekladnia lancuchowa ?
    :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-02-01 23:59:47
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.02.2011 00:52, J.F. pisze:
    mitriev_Gravity_Wheel

    > Ale czemu kreci tym silnik elektryczny a nie przekladnia lancuchowa ?
    Nie doczytałeś - przekładnia ma za duże opory, więc jest
    "nieakceptowalna". ;)

    Michoo

  • 4. Data: 2011-02-02 00:30:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michoo,

    Wednesday, February 2, 2011, 12:59:47 AM, you wrote:

    >>> http://www.peswiki.com/index.php/Directory:Mikhail_D
    mitriev_Gravity_Wheel
    > Nie doczytałeś - przekładnia ma za duże opory, więc jest
    > "nieakceptowalna". ;)

    Czy to się nigdy nie skończy? Dlaczego ci ludzie nie pryjma dowiadomości
    elementarnych praw fizyki?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-02-02 02:31:35
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    > Czy to się nigdy nie skończy?
    Nie.

    > Dlaczego ci ludzie nie pryjma dowiadomości
    > elementarnych praw fizyki?
    Bo to zmowa naukowców i firm energetycznych.

    Podobnie jak:
    - nowotwory to zmowa lekarzy i firm farmaceutycznych
    - chemtrails
    - NWO
    - szczepienie/aspartam powoduje autyzm
    - homeopatia
    - itd, itp

    Michoo

  • 6. Data: 2011-02-02 03:22:49
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Czy to się nigdy nie skończy? Dlaczego ci ludzie nie pryjma dowiadomości
    > elementarnych praw fizyki?

    Nigdy się nie skończy. Szybciej padna religie z obietnicami życia w raju. Dla
    mnie to normalne ze sie nie da czegoś takiego zrobić. A przy okazji. Znasz
    moze materiał co zatrzyma pole magnetyczne tak jak kawalek dykty światło. Bo
    mam jeden pomysł.

  • 7. Data: 2011-02-02 04:22:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kogutek" <s...@g...pl> wrote in message
    > Znasz moze materiał co zatrzyma pole magnetyczne tak jak kawalek
    > dykty światło. Bo mam jeden pomysł.

    Blacha żelazna?

  • 8. Data: 2011-02-02 06:44:15
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

    > "kogutek" <s...@g...pl> wrote in message
    >
    > Blacha żelazna?

    nie bardzo. Dykta jak zatrzyma światło to nie świeci. Blacha się namagnesuje.
    Lipa.

  • 9. Data: 2011-02-02 07:15:58
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 02 Feb 2011 03:31:35 +0100, Michoo napisał:
> [...]
    > Bo to zmowa naukowców i firm energetycznych.
    >
    > Podobnie jak:
    > - nowotwory to zmowa lekarzy i firm farmaceutycznych

    I najniebezpieczniejszy związek chemiczny świata: dihydrogen monoxide
    http://www.dhmo.org/

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 10. Data: 2011-02-02 08:57:23
    Temat: Odp: Silnik grawitacyjny
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > nie bardzo. Dykta jak zatrzyma światło to nie świeci. Blacha się namagnesuje.
    > Lipa.

    szklo metaliczne