  • 11. Data: 2018-01-07 20:15:14
    Temat: Re: Skąd bierze się para wodna w spalinach?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > A nie jest tak, że jak widać to już nie jest to para wodna tylko woda?

    Tak jest, wtedy jest mgła, czyli jest aerozol.

  • 12. Data: 2018-01-07 20:27:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-07 o 20:15, Pszemol pisze:
    > Ludzie dziś nie wynoszą żadnej wiedzy ze szkoły i nie mają nawet wstydu się
    > do tego przyznać... smh

    Święte słowa.
    Już miałem tu rzucić opier... ale się jakoś powstrzymałem.
    Dzięki Pszemol :-)

  • 13. Data: 2018-01-07 23:20:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 7 Jan 2018 19:15:12 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Ludzie dziś nie wynoszą żadnej wiedzy ze szkoły i nie mają nawet wstydu się
    > do tego przyznać... smh

    Moja ulubiona legenda to ta, że po kłębach pary z wydechu można rozpoznać
    że ma się wodę w paliwie i należy więcej nie tankować na tej stacji ;)
    I są ludzie którzy tą legendą się kierują w życiu i "wszystko im się
    zgadza".

  • 14. Data: 2018-01-08 06:47:44
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Ludzie dziś nie wynoszą żadnej wiedzy ze szkoły i nie mają nawet
    > wstydu się
    > do tego przyznać... smh

    Sądzę, ze to jednak troll, nie można być tak głupim.

    --
    Yogi(n)