  • 1. Data: 2018-01-07 21:29:29
    Temat: Ściąganie w lewo
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Pewna bryka, Kangoo r. 2002 lekko ściąga w lewo. Ale dokładnie oglądana
    od spodu i z wierzchu nie wykazuje żadnych oznak by kiedykolwiek uległa
    stłuczce mającej wpływ na geometrię podwozia. Są jakieś inne potencjalne
    powody dla których może wystąpić ściąganie? Warto zlecić sprawdzenie
    ustawień kół?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2018-01-08 04:36:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Blokujacy hamulec za malo powietrza w ktoryms kole.

  • 3. Data: 2018-01-08 07:48:46
    Temat: Re: Ściąganie w lewo
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Jan 2018 19:36:35 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Blokujacy hamulec za malo powietrza w ktoryms kole.

    To nie jest ściąganie przy hamowaniu. Ściąga podczas zwykłej jazdy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-01-08 07:51:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Jan 2018 19:36:35 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Blokujacy hamulec za malo powietrza w ktoryms kole.

    To nie jest ściąganie przy hamowaniu. Ściąga podczas zwykłej jazdy. Mam
    tą brykę kilka lat i tak było zawsze. Wypróbowałem w międzyczasie sporo
    różnych kombinacji opon i ciśnień.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-01-08 07:55:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    To nie jest ściąganie przy hamowaniu. Ściąga podczas zwykłej jazdy. Mam
    tą brykę kilka lat i tak było zawsze. Wypróbowałem w międzyczasie sporo
    różnych kombinacji opon i ciśnień. Bryka przeszła też wymianę tarcz i
    klocków z przodu oraz bębnów, cylinderków i szczęk z tyłu. Hamowniki są
    OK, sam robiłem to wiem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2018-01-08 08:52:20
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-01-07 21:29, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > stłuczce mającej wpływ na geometrię podwozia. Są jakieś inne potencjalne
    > powody dla których może wystąpić ściąganie? Warto zlecić sprawdzenie

    Jak najbardziej warto. Mogła zmienić się nie geometria podwozia, tylko
    geometria ustawienia kół. Ktoś przyłożył w krawężnik, albo samo się
    przestawiło. Mój Focus z 1999 r. sam z siebie z 8 lat temu też zaczął
    lekko ściągać w lewo, mimo że z ciśnieniem i hamulcami wszystko było OK
    i w nic nie przywaliłem. Pomogło ustawienie kół. Ostatnio znowu zaczęło
    lekko ściągać, i znowu bez żadnego oczywistego powodu.

    Aczkolwiek słyszałem wersję, że lekkie ściąganie w lewo, kiedy jedziesz
    sam, może być sprawą normalną, ponieważ niesymetrycznie obciążasz
    samochód. Natomiast u mnie pomogła regulacja ustawienia kół.

  • 7. Data: 2018-01-08 09:13:36
    Od: p...@g...com

    --Ściąga podczas zwykłej jazdy. Mam tą brykę kilka lat i tak było zawsze.

    respekt. ja po dwoch tygodniach wylozyl bym 100 pln na ustawienie geometrii :-)

  • 8. Data: 2018-01-08 09:17:01
    Od: p...@g...com

[...]

    Mk1 mial delikatne zawieszenie, komfortowe ale delikatne zwykla jazda miejska i po
    roku max dwoch cos zaczynalo stukac i pukac, plus taki ze naprawy tanie

  • 9. Data: 2018-01-08 10:27:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Jan 2018 00:13:36 -0800 (PST), p...@g...com
    napisał(a):

    > --Ściąga podczas zwykłej jazdy. Mam tą brykę kilka lat i tak było zawsze.
    >
    > respekt. ja po dwoch tygodniach wylozyl bym 100 pln na ustawienie geometrii :-)

    Gdzie tak tanio??
    --
    Jacek
    I hate haters.